Klær i gave

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Om noen sier at de vil kjøpe dere noen klær i gave, hva sier dere at dere ønsker dere? Og i hvilken størrelse?

Vi har fått masse klær, alt i str 62. Hadde noen spurt, hadde jeg ønsket meg 68/74, og gjerne ull[emoji4]

Ønsker meg bestandig ull til barna. Vanlige klær liker jeg best å kjøpe selv, er litt nøye på det:p Har fått veldig mye klær til eldste som aldri har blitt brukt. Nå ønsker jeg fra str 62 til babyen.

Ønsker meg 68/74 da. Den størrelsen varer lengst og man trenger mest ut i fra min erfaring med de to største[emoji4]

Med begge barna så ønsket jeg meg str 50 [emoji85] var bombesikker på å få stort barn så kjøpte nesten bare str 56, men fikk en liten jente som druknet selv i str 50! Denne gangen skulle vi få en gutt og jeg tenkte at gutter pleier å være større enn jenter så jeg kjøpte nesten bare str 56 igjen men så kom han ut i uke 35+0 og vi behøvde tilogmed str 44 [emoji28]

Har ønska oss str 62 og oppover. Vi har fått en stor gutt denne gangen, hvor enkelte klær i str 50 er litt små!!

Ønsket i større str her også, og ser nå at jeg skal ønske meg ull klær! Har arvet masse klær fra sommerbaby [emoji14] Mye kan selvfølgelig brukes, men greit med litt ull i tillegg [emoji4]

Med begge barna så ønsket jeg meg str 50 [emoji85] var bombesikker på å få stort barn så kjøpte nesten bare str 56, men fikk en liten jente som druknet selv i str 50! Denne gangen skulle vi få en gutt og jeg tenkte at gutter pleier å være større enn jenter så jeg kjøpte nesten bare str 56 igjen men så kom han ut i uke 35+0 og vi behøvde tilogmed str 44 [emoji28]
Har måtte be om 50 selv nå etter fødsel.hadde jo heller ikke noen tro på at bo ville trenge det før, men nå er han en måned gammel og det er først nå han ikke tar svømmetak i str 50 (kunne sikkert brukt 44 helt i starten, men orka ikke styre med det).

Til å begynne med ønsket vi oss størrelse 50, da hun var så liten og vi nesten ikke hadde noe i den størrelsen. Men nå ønsker vi oss klær i 56 og oppover :-)

Back
Topp