Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå begynner det å bli kaldt ute og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal kle frøkna når vi skal i bilen. Jeg vet at man ikke skal ha tykt tøy pga sikkerhet, og til nå har hun hatt strømpebukse i ull + ei bukse, og body, genser og ei tynn ulljakke. Og ei lue + sko da. Men nå syns jeg dette ser litt kaldt ut.
Så jeg lurer på hva dere bruker, og hvor kaldt det er hos dere nå?
Vi bruker noe av det samme, og så har vi ullpledd liggende i bilen. Rundt 0 grader på morgenen her nå.
To lag ull, litt tykkere hjemmestrikka ytterst og pledd holder i massevis tenker jeg. Evt ekstra pledd når det blir skikkelig kaldt
Vi bruker også to lag ull stort sett.... hjemmestrikk ytterst og et ullpledd i bilen... varmer ofte bilen før vi skal dra og er ikke det mulig varmes den raskt opp når vi begynner å kjøre
Bruker noe av det samme + at jeg varmer opp bilen før vi drar har pledd i bilen i tillegg og har med ytterjakke som jeg kler på før vi går ut av bilen [emoji4]