Klær i bhg??

Mine barn er ruskete, hjelper ikke med maleforkle når de klarer å presse maling inn i arm-åpningen og ned langsmed halsen i de alt for mye utringede forkleene... [8D]

Og smekke? Nei, det er snuppa mi for stor til mener hun, så det bruker hun ikke...
Syns forøvrig ikke det gjør noe med malings- og tomatflekker enkelte steder på bodyen, under genseren. Kjøper ikke nytt ullundertøy pga en flekk helt enkelt [:)] Og syns ikke det gjør at hun ser ut som en filledukke eller fattigmann. Ser ut som et barn som koser seg med å male, og som spiser og søler litt uten at det er krise.. Må nevnes at begge barna mine er veldig opptatt av å være rene og å spise fint uten å grise, men da uten at de har fått pes for grising...

Når vi henter i barnehagen og de er skikkelig møkkete, så har det blitt standard å kommentere dette med "Oi, du ser jammen ut som at du har har hatt det skikkelig gøy i barnehagen i dag!!!"

Så nå er guttungen begynt å si, når han selv oppdager at han er ruskete i klærne eller på hender og/eller ansikt, "Ser du hvor gøy jeg har hatt det, eller?" og så går han og skifter og vasker seg [:D] [:D] [:D] Hihi [:D]

ORIGINAL: sånja

Reagerer litt på dere som får mye flekker fra bhg.. Snuppa har så og si aldri flekker på klærne etter bhg. Men jeg pleier ikke sende henne i Lacoste eller Burberry klær heller da.. De bruker jo maleforkle om de maler eller annet. Så har alle ungene smekker når de spiser...

Poenget mitt er vel at med så mye fine, rimelige og myke klær som finnes, så trenger ikke ungene se ut som filledukker i bhg. Enig?[;)]

Her bruker de ikke smekk når de spiser og mest sannsynlig ikke heller når de leirer/maler/whatever. Siste hendelse: Hvit body fra nameit og snekkerbukser over. de tok av hun buksen tydeligvis fordi "magen" på bodyen ser ut som at hun rennte magen etter en skitten bil[8|] og den flekken får jeg ikke bort. Bare ett lite eksempel.

Og nei - det hadde ingen rolle spillet om bodyen var hvit eller en annen farge - flekken ville vært der og vært fast der uansett.

Men sånja, jeg er HELT enig med deg! At de trenger ikke se sjuskete ut uansett - og det passer jeg også på - at hun er "pent" kledd til den grad hennes "vanlige" klær tillater[8D]

i bhg skal hun få gå i behaglig rene klær.. om det er fint eller ikke følger dagens mote gir jeg litt f... i.
vil hun skal herje og gjøre det som følger med i bhg, uten at jeg skal være redd for klærne.
så litt uenig med de fleste her jeg[:-] menmen[:D] men sender henne så klart ikke i klær som er ødelagte, flekkete og hullete.

pynte henne gjør jeg når vi skal på besøk, på kafe ol. blir det litt mer stas også, syntes jeg! [:)]

ORIGINAL: *Emma08*

i bhg skal hun få gå i behaglig rene klær.. om det er fint eller ikke følger dagens mote gir jeg litt f... i.
vil hun skal herje og gjøre det som følger med i bhg, uten at jeg skal være redd for klærne.
så litt uenig med de fleste her jeg[:-] menmen[:D] men sender henne så klart ikke i klær som er ødelagte, flekkete og hullete.

pynte henne gjør jeg når vi skal på besøk, på kafe ol. blir det litt mer stas også, syntes jeg! [:)]

enig, jeg sender de i behagelige klær. Iallefall nå når de begynner og gå i dresser og ull i bhg.

Gøy å pynte de litt ekstra i helgene og slikt ja[:D]

Her har hun jo kjole-dilla, så vil helst kun ha på seg kjole hver dag! Idag har hun flydd rundt her i pen-kjolen sin og beundret seg i speilet hvert femte minutt [;)]

Så i barnehagen blir det som regel ull innerst, og kjole utenpå! [:D] Praktisk iforhold til at de kan bare ta av kjolen og ha på fleece og parkdress når de er ute!

Jeg vil kalle meg svært så pirkete når det kommer til klær, så her går hun aldri i tøy som er for lite, som er møkkete, flekkete eller ødelagt! [8D]

Når jeg kler henne for barnehagen tenker jeg først og fremst på at det er behagelig for hun å leke i (både inne og ute), at det er varmt og godt (på denne tiden av året), og at hun ser fin og velstelt ut! [;)]

Back
Topp