Klær - hjelp!

glitter

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg er bare 5+5 på vei og ikke gått opp så mye, men synes buksene begynner å stramme litt allerede. Tok en tur på loftet og så etter noe mammatøy fra forrige gang, 6 år siden og lo godt når jeg så det - det var vel hverken high fashion eller up to date på NOEN måte... Så - er det noen som har begynt å titte på mammatøy og kan tipse om noen  bra butikker etterhvert? 
Eller noen som har noen lure tips - eneste jeg husker er strikk i bukseknappen og lang singlet!!!
Noen andre som føler at tøyet strammer?
God helg til alle!!

Føler ikke at tøyet strammer enda, men er veldig oppblåst så jeg ser ut som jeg er kommet mye lenger enn 7+1. Dette er forresten nr 3 så regner med at jeg snart vil kjenne at d strammer i buksene ja...

Det kan være både litt "mindtricks" og at både mage og romper breier seg nå som babyen begynner og vokse, jeg gikk ned 10kg, de første 4 mnd men fortsatt mage=) og noen begynner før enn andre.. Forje gang måtte jeg legge olabuskene på hylla i uke 11 : /

favorittbuksa mi sist var en fra polarn o pyret. Den satt som et skudd i mange mnd.
Kommer til å bruke den denne gangen også, og kjøpe en til, så jeg har 2 jeg er fornøyde med iallefall.

Jeg var kjempefornøyd med mammabuksene på h&m forrige gang. Jeg syntes faktisk de hadde bedre passform over rumpa enn vanlige bukser. Grei pris er det også der. :)

Jeg har byttet ut de vanlige buksene med mammabukser :)
Jeansen strammer godt over magen og når jeg i tillegg er ganske kvalm om dagen, så er det greit med noe som ikke strammer så fælt :)

Da skal jeg sjekke ut H&M og polarn&pyret sine! 
Kikka litt på nettet  bla på asos.com ,masse stilig!!

http://www.asos.com/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Har handla mye vanlige klær der tidligere, men alltid litt vrient med størrelser og mammaklær. De er ofte veldig store i størrelsen. Sympatisk av produsenten at vi slipper å gå opp masse i str i denne perioden, men ikke så lett å vite hvilken størrelse man er!

Back
Topp