Klær fra Bonprix

Mamarialykke

Flørter med forumet
Novemberlykke 2022
Noen som har erfaring med å bestille klær fra Bonprix? :pompus: Bestilte derifra i går og tenkte ikke på å sjekke anmeldelser på nettet først. Det gjorde jeg i dag.....:eek: Er de så ille som det kan høres ut?
 
Jeg har kjøpt mye derfra og er super fornøyd med alt. Beste klæra jeg har hatt egt og værtfall som gravid!
 
Har hørt både gode og dårlige erfaringer derifra. Stort sett helt ok.
 
Noen som har erfaring med å bestille klær fra Bonprix? :pompus: Bestilte derifra i går og tenkte ikke på å sjekke anmeldelser på nettet først. Det gjorde jeg i dag.....:eek: Er de så ille som det kan høres ut?
Sniker fra juni. Har bestilt derfra flere ganger IG både frakt og retur fungerer helt fint. Kvaliteten på klærne vil jeg sammenlikne med hm og Cubus. Har bare bestilt gravidtøy, så vet ikke med de andre avdelingene…
 
Sniker fra juni. Har bestilt derfra flere ganger IG både frakt og retur fungerer helt fint. Kvaliteten på klærne vil jeg sammenlikne med hm og Cubus. Har bare bestilt gravidtøy, så vet ikke med de andre avdelingene…
Bestilte akkurat en batch med gravidklær derifra, to be continued.. :nailbiting: Vil du si at størrelsene er like ca? Tenker litt at man får den kvaliteten man betaler for..forventer ikke allverden med de prisene :smiley-chores011
 
Lenge siden jeg har bestilt der ifra og har ingen erfaringer med preggers klær, men har bestilt 2 capribukser, 1 kjole og 1 shorts i 2019 og kjøpte samme str som jeg bruker og det satt som ett skudd, god kvalitet den gang iallefall, og klærne er lik bildene. Husker ikke leveringstiden men mener det tok ikke unormalt lang tid.

Har også bestilt en kjole tidligere der ifra i strikket og den lever enda selv om den er brukt mest av alle kjolene jeg har :)
 
Bestilte akkurat en batch med gravidklær derifra, to be continued.. :nailbiting: Vil du si at størrelsene er like ca? Tenker litt at man får den kvaliteten man betaler for..forventer ikke allverden med de prisene :smiley-chores011
Ja, ganske. Er litt som alle andre nettbutikker at noe er litt stort og noe litt lite. Jeg har typisk bestilt i en str større siden jeg vet at jeg legger på meg og magen vokser. Kvaliteten er også helt ok. Har en søt gravid/ammekjole som har vært med to graviditeter inkl to 17.mai, et utdrikningslag og en navnefest som er like fin enda og jeg får komplimenter for den når jeg har den på. Kosta vel 300 tror jeg :)
 
Eg bestiller mye der i fra. Eneste anmeldelsene eg leser er under klær eg ser på. Der folk skriver om de er små i størrelsen eller dårlig kvalitet. Aldri opplevd noe annet at eg må sende tilbake på grunn av størrelse :)
 
Sniker fra august.

Har bestilt både amme-bh, strømpebukse for gravide, bukser for gravide, kjoler og jumpsuits. Har ikke opplevd noe ugreit i forbindelse med BonPrix. Fornøyd med det jeg har fått :joyful:
 
Back
Topp