Klær for voksende mager

Mrs.T

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Gresskarfrøene2023
Hei dere. Jeg er litt tidlig ute, men merker allerede at den oppblåste magen presser mot buksene mine :smiley-ashamed004 Har noen av dere gode tips til spesielt gravidstrømpebukser og bukser for gravide? Har noen testet ut Vero Moda sin mammakolleksjon (denne fantes ikke da jeg var gravid sist)?

Kanskje vi kan dele tips, lenker, rabatter m.m her?

På Zalando finner en ganske mye billig som er ok. Bukser syns jeg var vanskelig sist gang, så mange som siger. Men har en selebukse fra sist som jeg gleder med til å bruke.
Nå går det mest i thights og oversized genser, da de skjuler magen ganske greit :hilarious:

Liker veldig godt boob sine klær for gravide, mye bedre kvalitet en de andre, men også litt dyrere :sorry::happy:

Haremsbukser fra Cubus :happy093
Forresten er det flere som har 20%rabattkode på cubus nå, så om man bestiller via klikk og hent eller i posten får man 20% på dem :gen014

Bestilte nettopp en jeans fra hm, skal oppdatere på status når den kommer i posten :happy:

Jeg går i penbukser fra Vila ned strikk i livet og peplum-bluser. Håper å skjule mage i hvertfall ut april og slippe å kunne bli tatt på å ha mamma-klær på :laughing002 Passer ingenting så jeg har vært på handling
Åå har du link til buksa fra Vila?

Når det gjelder bukser brukte jeg bare hårstrikk når knappene ikke gikk igjen lengre, også lange bluser/gensere over som skjulte den åpne smekken. :playful: Kjole er også en vinner her i gården. Prøver å ikke kjøpe så mye gravidklær. Iallfall er kriteriene at de skal kunne brukes når jeg ikke er gravid også. :happy: Så prøver å tenke kreativt og være miljøbevisst. :Heartred

Foreløpig bor jeg i behagelige bukser med stretch i liver. Eller tights og kjoler/tunika. :)Er 7 uker på vei, men skulle tro jeg var 5-6 mnd :laughing002 heldigvis jobber jeg i helsevesenet, så klærne på jobb er null stress:laughing002 om magen fortsetter å vokse, må jeg snart ha nytt tøy:laughing002

Noen som har testet maternity jeans fra Lindex? De fantes ikke sist jeg var gravid. Noen av modellene er på tilbud nå.

HM sine jeans passet ikke til meg, de var så stramme over magen.

Ellers helt enig i at Boob er kjempebra! Ammesinglettene i ull er helt supre!

Noen som har testet maternity jeans fra Lindex? De fantes ikke sist jeg var gravid. Noen av modellene er på tilbud nå.

Svar, ganske enig i de fra hm, hadde ett par ulike sist, men var enten altfor slapp over magen slik at de ble saggebukser, eller altfor stram :facepalm: :dead:

På vei i posten, kan gi en update når jeg mottar fra Lindex, bestilte denne i sort:

Veldig gjerne :D Ikke så lett å finne gravidjeans som ikke er skinny!
Lindex jeansen var mindre stram i strikken, men den satt litt bedre på hofta. Kommer til å bruke begge to veldig mye. Jeg er så ferdig med skinne jeans om dagen :smiley-angelic002

Back
Topp