Klær for turn kan dere hjelpe meg

Buffi

Forumet er livet
Jenta mi skal starte opp med turn i neste uke. Men ser på nettet og finner ikke turndrakter eller turnsko[8|]

Har dem sluttet med slikt noe[8|] og i såtilfelle hva trener dem i nå[8|]

Storgull gikk på turn i fjor og alle jentene hadde på seg ballerina drakter og tightser[:D] og sånn ballerina sko eller barbent.

Hennes og mauritz har [:D]

ORIGINAL: lille iskaffe

Storgull gikk på turn i fjor og alle jentene hadde på seg ballerina drakter og tightser[:D] og sånn ballerina sko eller barbent.

ok noe nytt da hehe mange år siden jeg gikk på turn gitt[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Hennes og mauritz har [:D]

aha da skal jeg ta turen dit da[:)]

hmm..turndrakter er vell mest for de som konkurrerer...vanligste at de små går med er ballerinakjoler ja...

Min gutt bruker joggebukse, t-skjorte og antisklisokker. Det er det vanligste der han går, der er det bare en jente som har rosa ballerinadrakt fra h&m. Noen få har turnsokker, og noen flere har ballettslippers ala de fra h&m.

Her går de fleste med t-skjore, joggebukse/kortbukse og turnsokker (ja, sånne mørkeblå som vi hadde når vi var små. Kjøpes på g-sport)

Vi har på jobben[:-]
Men h&m har greie ballerine/turndrakter til barn... men jeg ville gått ett annet sted å kjøpt gymsokker... sportsbutikker skal ha gode[;)]

Sitter å leter etter det samme!

Er det den eldste eller den yngste som skal begynne?

Til større barn så jeg at flust.no har - ellers så jeg et lite utvalg hos H&M sist jeg var der (mener det hang der med undertøyet og pysjamasene).

ORIGINAL: trudepude_

Sitter å leter etter det samme!

Er det den eldste eller den yngste som skal begynne?

Til større barn så jeg at flust.no har - ellers så jeg et lite utvalg hos H&M sist jeg var der (mener det hang der med undertøyet og pysjamasene).

sjekk butikker som driver med danseutstyr[;)] vi har drakter fra 2 år til xxl... strømpebukser... og sko/sokker[;)]

Back
Topp