Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet noen om Kappahl i Trondheim har klær for gravide? Tenkte mest på bukser.
TakkNei. Kappahl har ikke mammaklær i det hele tatt. Lindex derimot har. Den eneste Lindex-butikken som har gravidklær inne er Sirkus. Ellers så har H&M gravidklær opp til størrelse 46 på City Syd, City Lade, Solsiden og Trondheim torg. Jeg prøvde bukse både der og Lindex, likte H&M best![]()
Skjønner den! Gikk over til gravidbukse rundt uke 12 selv. Så utrolig godt at noe ikke strammerTakkfår ta meg en tur på City syd. Begynner å bli klar for gravid-bukse. Det går fint med vanlige bukser fremdeles, men ikke bra om det begynner å stramme etterhvert.
Syns det er så mye kjærringklær til gravide, men liker utvalget på asos.com, så jeg kommer nok til å bestille en del derifra når jeg begynner å trenge det. Ellers skal jeg til London i juni, så da kan jeg handle litt der.
Jeg sliter skikkelig med å finne noe fint jeg har lyst på på nett. Har lyst på en gravidbukse med stretch, og som går over magen og som ikke strammer under. Syns det er vanskelig å se på bildene og å utifra teksten finne ut om buksene er slik.Hvis du vil handle på nett, så anbefaler jeg ZalandoDe har gratis retur hvis du finner ut at klærne ikke passer.
Ellers har Ellos en del fint også![]()
De på H&M var veldig gode med masse strekk.Jeg sliter skikkelig med å finne noe fint jeg har lyst på på nett. Har lyst på en gravidbukse med stretch, og som går over magen og som ikke strammer under. Syns det er vanskelig å se på bildene og å utifra teksten finne ut om buksene er slik.
De på H&M var veldig gode med masse strekk.![]()

Derfor er det veldig greit at Zalando har gratis retur, så er det bare å prøve hjemme og sende gratis tilbake hvis den ikke passerJeg sliter skikkelig med å finne noe fint jeg har lyst på på nett. Har lyst på en gravidbukse med stretch, og som går over magen og som ikke strammer under. Syns det er vanskelig å se på bildene og å utifra teksten finne ut om buksene er slik.
Enig!Syns det er så mye kjærringklær til gravide, men liker utvalget på asos.com, så jeg kommer nok til å bestille en del derifra når jeg begynner å trenge det. Ellers skal jeg til London i juni, så da kan jeg handle litt der.