Klær etterhvert som magen kommer..

Mamma.89

Blir kjent med forumet
Sist svangerskap gikk det mye i mammajeans fra hm og topper/gensere derfra.:rolleyes:

Nå kjenner jeg at det ikke frister å gå med alle disse dette svangerskapet.. :confused:noe av det kanskje. Men savner bukser som ikke er tettsittende (ikke joggis altså), og tettsittende kjoler som ser lekker ut.. googler meg i hjæl..men ser ikke noe jeg har lyst på.. tips? :anyone

Patpat.com har mye fint synes jeg:)

Akkurat nå ligger jeg rett ut på sofaen i digg mammajoggebukse - fra sist gang;) men kun til hjemmebruk den da:p har selv lyst til å fornye garderobeskapet denne gangen og kjøpe klær som er både gravid - og ammevennlige:)

Patpat.com har mye fint synes jeg:)

Akkurat nå ligger jeg rett ut på sofaen i digg mammajoggebukse - fra sist gang;) men kun til hjemmebruk den da:p har selv lyst til å fornye garderobeskapet denne gangen og kjøpe klær som er både gravid - og ammevennlige:)

Ja jøss! Mente ikke at man ikke skal bruke joggis altså :eek: men må ha klær som ser fin ut når jeg skal bevege meg ut døra:smiley-bounce022

Ja jøss! Mente ikke at man ikke skal bruke joggis altså :eek: men må ha klær som ser fin ut når jeg skal bevege meg ut døra:smiley-bounce022
Hehe, trodde ikke du ikke mente man kunne bruke det heller :hilarious:

Ikke sant?! Jeg ønsker også fine og praktiske klær - så følger denne tråden litt:)

Nettsider jeg har sjekket så langt er:
- jollyroom
- dresslilly com
- mamalicious
- zalando

Dette har jeg tenkt mye på også. Jeg har ikke turt å google noe særlig enda er livredd for å jinxe noe:eek: men kommer til å sjekke på nett etter tul neste mandag.

• Liker
Reactions: Ega
Har masse etter mine to andre barn. Men vurderer en genser med morsomt trykk. Har en kjempe fin kjole som desverre er for liten men husker ikke hvor jeg kjøpte den. Kjøpte den til 17 mai med juli 13 barnet mitt.

Har skikkelig lyst på en behagelig bukse med fint snitt, begynner å bli tight med jeans som jeg vanligvis bruker på grunn av oppblåst mage... Tenker til jobb og vanlige "gå ut av huset"-klær. Joggebukse/pysjbukse bruker jeg hele tiden når jeg er hjemme.
Håper noen har noen tips :rolleyes:

Har skikkelig lyst på en behagelig bukse med fint snitt, begynner å bli tight med jeans som jeg vanligvis bruker på grunn av oppblåst mage... Tenker til jobb og vanlige "gå ut av huset"-klær. Joggebukse/pysjbukse bruker jeg hele tiden når jeg er hjemme.
Håper noen har noen tips :rolleyes:
Mye kule gravid jeans på HM nå syns jeg. Behagelig å gå med og ser greit ut. Bruker mye strikka gensere til så ser det greit ut på jobb for min del ihvertfall.

Førstegangs-gravid så ikke så mye erfaring med dette, men har sett Zalando har mye fine mamma-klær, blant annet fra merker jeg er veldig glad i fra før som New look og Dorothy Perkins så håper jeg kan finne noe som er behagelig OG fint :)

Har allerede bestilt en bukse fra Zalando:p. Litt tidlig å bruke den, men godt å ha den på lur;)

Har en god del gravidklær fra første som nok kommer til å bli brukt denne gangen også. Har nylig kjøpt meg noen bh’er og noen gensere fra boob. Ellers kommer jeg nok til å fylle litt på etterhvert med klær fra f.eks hm. :-)

Haha... Ler om meg selv da :smiley-bounce022 de fleste jenter har jo i skapet den ene siden for klær til "jeg blir tynnere igjen". Eg har på den andre side også klær til " jeg blir gravid igjen" . Men den gang var eg gravid om vinteren... :smiley-ashamed008 ehh... Nå blir det sommer. Håper på skikkelig Bergensk sommer i år da :smiley-ashamed005

Sist svangerskap gikk det mye i mammajeans fra hm og topper/gensere derfra.:rolleyes:

Nå kjenner jeg at det ikke frister å gå med alle disse dette svangerskapet.. :confused:noe av det kanskje. Men savner bukser som ikke er tettsittende (ikke joggis altså), og tettsittende kjoler som ser lekker ut.. googler meg i hjæl..men ser ikke noe jeg har lyst på.. tips? :anyone

Jeg så at Zalando har masse fine mammaklær :happy: jeg har konfirmant i Juni, så tenkte meg en kjole derfra, veldig søte :happy:

Back
Topp