Klær etter fødsel

carro4

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Hvilke klær bruker man etter fødsel??
1 mnd siden fødsel og jeg føler meg på et mellomstadie når det gjelder klær.

Hovedsaklig bukser. Gravidbuksene begynner å bli store så de sklir ned og dras opp for hvert steg jeg tar, buksene før graviditeten er fortsatt veldig trange rundt magen.
Dongri frister lite, så finnes det noe annet som ikke er joggebukse som er gode å ha på?

Kan jeg legge til at trusene og bhene begynner å bli store? Når jeg snur meg i senga sklir trusa ned og bhen sklir rundt så puppene faller ut i alle retninger.
Det er positivt at babykiloene begynner å forsvinne, men gud dette kom mer brått på enn jeg trodde, haha.
 
Har ikke født ennå, men har bestilt noen fine treningstightser som er behagelige med litt hold-in til å gå i til hverdags! Er hvertfall planen. Ellers vil jeg tro det kommer til å gå i joggebukser hjemme, gjerne kjoler med strømpebukse hvis jeg gidder :)
 
Så lenge jeg er hjemme så går det i tights hos meg, har på noen gode tøybukser fra Kappahl når jeg går ut :)
 
Jeg har bestilt en del sånne deilige kosesett fra Nelly. Men sånn en kan gå med ute likegodt som inne. Løs passform med strikk. Fikk faktisk på meg buksene mine ganske raskt etter forrige fødsel mens overdelene var det verre å få pga amming og brystspreng :p
 
Back
Topp