Klær etter fødsel

B

Bellabanan

Guest
Hva tenker dere å ha med dere av klær til dere selv på sykehuset? Hvor kjøper dere evt i fra? Sist kjøpte jeg en ny joggedress som jeg tenkte ville være god å ha, i et nr større enn vanlig, men de bleiene man får etter fødsel var ikke lett å gjemme bort:wtf:
Blir å ha med en lang strikket jakke å ha over denne gangen:rolleyes:
 
Kjøpte flere lange cardigans sist, som blir med denne gangen også (var greit med mer enn en for jeg svetta som en gris). Og denne type bukser fra Cubus, de er helt fantastiske. :)
 
Tenker at jeg tar med meg en lang strikket genser/kjole som jeg kan bruke til en tights/strømpebukse, bukse som XuperB viser link til og en litt større hettegenser. Hadde med dette sist også. Hadde og med en 2-3 singleter og fikk bruk for de siden jeg plutselig svetta så mye etter fødsel.
Jeg brukte vanlig bind da vi dro hjem fra sykehuset, så brukte vanlige bomullstruser på vei hjem.

Hadde med morgenkåpe sist, fikk ikke bruk for den siden de hadde på sykehuset. Denne gsng skal jeg også kjøpe meg et par slippers i plast eller crocks til å ha på sykehuset. Hadde tøfler sist og kasta de på vei ut av sykehuset pga de ble ekle.
 
Har litt lyst på det lounge wear-settet fra Pierre Robert sin Jenny Skavlan-kolleksjon, virker så deilig! :happy:
 
Har kjøpt meg kosedress fra change for en stund siden, så har jeg med meg en svær og god morgenkåpe, joggebukser, nattpysjene mine får man bleieræv med, det kan jeg love :hilarious: mye mulig jeg plukker med meg ullbuksa mi, den kan være god..
Lange gensere og jakker stjeler jeg av mannen :D
 
Tenk, nå er det bare 9-10 uker igjen til lillegutt kommer. Slutten av desember høres så lenge ut til, men er ikke mange ukene nå! Føles surrealistisk å planlegge en fødebag.
 
Lang strikkejakke eller cardigan er på plass. Kjøpte meg en joggebukse i dag ellers. Blir det så "vanlige" klær som mulig .
 
Tenk, nå er det bare 9-10 uker igjen til lillegutt kommer. Slutten av desember høres så lenge ut til, men er ikke mange ukene nå! Føles surrealistisk å planlegge en fødebag.

Tiden går jo så fort. Og desember flyr jo avgårde så plutselig er det fødsel på alle man alle her inne :D
 
Kjøpte flere lange cardigans sist, som blir med denne gangen også (var greit med mer enn en for jeg svetta som en gris). Og denne type bukser fra Cubus, de er helt fantastiske. :)

Jeg var på Cubus idag og tenkte jeg skulle prøve den kosebuksen du linket til. Endte opp med å kjøpe denne istedenfor:
https://cubus.com/no/p/bukser/marna-merinoull-bukse/7242592_F990

Den var bare så deilig på, og det er jo vinter, så det fristet med noe varmt :) Kjøpte den i grått. Men det eneste er at det er jo tynn ull, så lettere gjennomsiktig på baken. Men så myk og god at jeg ikke fikk lyst til å ta den av :D Kom meg ikke så langt som til å prøve den du linket til en gang, de hadde jo dusinvis av ulike kosebukser i butikken nå!
 
Jeg var på Cubus idag og tenkte jeg skulle prøve den kosebuksen du linket til. Endte opp med å kjøpe denne istedenfor:
https://cubus.com/no/p/bukser/marna-merinoull-bukse/7242592_F990

Den var bare så deilig på, og det er jo vinter, så det fristet med noe varmt :) Kjøpte den i grått. Men det eneste er at det er jo tynn ull, så lettere gjennomsiktig på baken. Men så myk og god at jeg ikke fikk lyst til å ta den av :D Kom meg ikke så langt som til å prøve den du linket til en gang, de hadde jo dusinvis av ulike kosebukser i butikken nå!
Den så digg ut! Liker at den har strikk nederst siden jeg er ganske kort. Tror jeg går for en sånn selv!
 
Jeg var på Cubus idag og tenkte jeg skulle prøve den kosebuksen du linket til. Endte opp med å kjøpe denne istedenfor:
https://cubus.com/no/p/bukser/marna-merinoull-bukse/7242592_F990

Den var bare så deilig på, og det er jo vinter, så det fristet med noe varmt :) Kjøpte den i grått. Men det eneste er at det er jo tynn ull, så lettere gjennomsiktig på baken. Men så myk og god at jeg ikke fikk lyst til å ta den av :D Kom meg ikke så langt som til å prøve den du linket til en gang, de hadde jo dusinvis av ulike kosebukser i butikken nå!
Jeg kjøpte den før jeg fikk mage. Nå har den ligget ubrukt i hvertfall et par mndr fordi strikken er for stram. Imponerende at dere klarer å bruke den som høygravid! Men den kommer til å bli mye brukt etter fødsel her.
 
Jeg kjøpte den før jeg fikk mage. Nå har den ligget ubrukt i hvertfall et par mndr fordi strikken er for stram. Imponerende at dere klarer å bruke den som høygravid! Men den kommer til å bli mye brukt etter fødsel her.
Det blir lettere når man blir mer lei gravid-klær :p
Jeg går mest i vanlige joggebukser om dagen
 
Det blir lettere når man blir mer lei gravid-klær :p
Jeg går mest i vanlige joggebukser om dagen
Tviler ikke! Gravidtightsen min er blitt for trang.. og jeg er rimelig lei de to gravidbuksene jeg får på meg. Ingen av de andre plaggene passer lengre, bortsett fra ei vanlig joggebukse som får litt ekstra "sagging" for tiden.
 
Tviler ikke! Gravidtightsen min er blitt for trang.. og jeg er rimelig lei de to gravidbuksene jeg får på meg. Ingen av de andre plaggene passer lengre, bortsett fra ei vanlig joggebukse som får litt ekstra "sagging" for tiden.
Sånn jeg går kledd. Sagger litt også har jeg lang t-skjorte eller genser. Veldig fornøyd.
Også stjeler jeg superundertøyet til mannen. Truet med at jeg skulle stjele noen av sokkene hans også siden mine har blitt stress å få på :coldfeet:
 
Jeg kjøpte den før jeg fikk mage. Nå har den ligget ubrukt i hvertfall et par mndr fordi strikken er for stram. Imponerende at dere klarer å bruke den som høygravid! Men den kommer til å bli mye brukt etter fødsel her.
Den henger jo litt lavere på magen enn den er designet for, haha. Men ja, jeg synes ikke strikken var for stram? Prøvde andre bukser hvor strikken kjentes vond ut, men denne følte jeg ikke presset hardt inn.
Har også en kosebukse hvor strikken er helt gåen (gammel). Der må jeg bruke knytingen, men må hele tiden løsne på den når jeg skal sitte. Og så glemmer jeg å knyte den igjen når jeg reiser meg, og oppdager det først når buksa er halvveis ned over rumpa :hilarious: Skikkelig sagging!
 
Ammeklær, joggebukser, og store svarte "mensen"truser er alltid obligatorisk i fødebagen her :p
 
Back
Topp