Klær.. Bryllup.. Sukk..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Skal i bryllup mot slutten av April, ca 24 uker på vei i den tiden, men hvor i alle dager finner jeg fine kjoler?? Hennes, kappahl, lindex og cubus og ingen av disse syns jeg har fine kjoler.. Fant noe på mamalicious, men vil gjerne prøve.. Noen tips? :)

Søstra mi brukte kjole fra Lace når hun var høygravid og min forlover. Samme type kjole som Floyd har. Jeg ville kanskje kikket på Finn eller kjøp/salg-grupper etter en fin brukt, i nærområdet?

Floyd har mange fine, og de funker jo fint etter graviditeten. Jeg skal tilbake dit når jeg har vokst litt mer ;)

Jeg skal i bryllup i utgangspunktet 20. August. Termin er 3. August så regner med jeg fremdeles ser litt gravid ut i bryllupet. Har også vurdert floyd sine kjoler. Men har også sett en del kjoler på ebay som jo er mye billigere, men ofte får en jo det en betaler for også. Spørsmålet er jo hvor mye en ønsker å legge i en kjole som kanskje ikke kan brukes så mye mer enn den ene gangen.

Jeg skal i bryllup i juni og har allerede kjøpt en fin kjole jeg kan bruke. Den fant jeg på Zalando. Mye fint der også som er både ment for gravide og ikke :)

38bc796d749734ae8e899a756fb2f5b9

Jeg skal være forlover 25.juni og tenker å kjøpe denne kjolen fra floyd om den passer. Er bare 5 1/2 uker til termin så syns det er risky å bruke 2000,- på en kjole nå som kanskje ikke passer på dagen :/

Jeg skal være forlover 25.juni og tenker å kjøpe denne kjolen fra floyd om den passer. Er bare 5 1/2 uker til termin så syns det er risky å bruke 2000,- på en kjole nå som kanskje ikke passer på dagen :/

Jeg har en veldig lignende kjole som ditta selv fra FLOYD. Kjøpte den da jeg var 3-4mnd på veg (pga et bryllup). Og brukte den 1 dag før termin også! Passet fint, pga passformen på kjolen.
Å den passer på t.o.m når jeg ikke er gravid, å sitter fint på. Mystisk kjole :) haha

Jeg har en veldig lignende kjole som ditta selv fra FLOYD. Kjøpte den da jeg var 3-4mnd på veg (pga et bryllup). Og brukte den 1 dag før termin også! Passet fint, pga passformen på kjolen.
Å den passer på t.o.m når jeg ikke er gravid, å sitter fint på. Mystisk kjole :) haha
Haha, da må jeg få dratt å prøve den! :) Blir den ikke kort så føttene vises når en er høygravid da? Vil ikke vise fram mine (sikkert hovne på den tiden) føtter :p

Den var ganske fin! Har en kjole som jeg kjøpte i fjor vår, som har samme snittet, kanskje jeg skal prøve den igjen;)

Haha, da må jeg få dratt å prøve den! :) Blir den ikke kort så føttene vises når en er høygravid da? Vil ikke vise fram mine (sikkert hovne på den tiden) føtter :p

Min gjor ikke det :) måtte t.o.m sy den opp litt første gang, og fortsatt viste den ikke beina når jeg var høygravid :p haha

Back
Topp