Klæbb

asil

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jeg mister omtrent alt jeg tar i i bakken om dagen.... Nesten redd jeg kommer til å miste ungen når den kommer ut.. Fler med samme problem? Jeg skjønner ikke hvorfor :meh:
 
Jeg mister omtrent alt jeg tar i i bakken om dagen.... Nesten redd jeg kommer til å miste ungen når den kommer ut.. Fler med samme problem? Jeg skjønner ikke hvorfor :meh:

Kjenner meg igjen [emoji85] men har det stort sett alltid slik [emoji23][emoji85][emoji38]
 
Jaa! Men jeg er sånn alltid da, ikke bare nå :bag:
 
Ganske vanlig å bli klumsete i svangerskapet har jeg hørt. Jeg også har begynt å miste ting i gulvet [emoji16][emoji16]
 
Mister ting hele tiden :sorry:

Er veldig stiv i fingre og ledd og har også en del vann i kroppen, jeg tror det skyldes det hos meg i hvertfall.
 
Ja samme her, veldig klumsete og hater det. Det er visst veldig vanlig :)
 
Mrs. slippery fingers here also:oops: Ekstra kjipt er det at det er så innmari tungt å plukke opp igjen alt det so jeg mister på gulvet:rolleyes: Godt jeg har gode hjelpere i hus!
 
Mister ikke så mye, men sparker for tiden borti en lykt jeg har på gulvet utenfor kjøkkeninngangen... jeg VET den står der, men sparker borti støtt og stadig.. Ser den vel ikke ovenfra og ned da :p lilletåa mi har fått kjørt seg noen ganger nå.
 
Ja! Liksom tenker seriøst! Flere ganger om dagen :p og det er jo sååå lett å bøye seg nå fortia :p
 
Glipper ikke så mye, men har ikke kraft til å løfte noe eller åpne korker eller sånne ting altfor mye væske i hendene som gir smerter og mindre kraft
 
Jeg er også sånn til vanlig :p
Pluss på glemsomhet og konstant ammetåke så har du meg liksom
Har likevel vært mamma i snart 10 år uten å noengang miste barnet, glemme dem igjen i bilen, hjemme osv. Det går nok fint :)
 
Jaa jeg også! Mannen min sier det er er under at mobilen min ikke har knust :angelic: i tillegg glemmer jeg sykt mye!!
 
Ja, veldig slepphendt om dagen. Helt supert kombinert med at det er vondt å bøye seg for å plukke ting opp :P
Jordmor sier det har samme årsak som karpaltunnelsyndrom; ødem/væske i kroppen som klemmer på nervene.
 
Back
Topp