KLØRRRRR!!!!

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Ja, det klør faktisk nesten ihjel :(. Jeg hadde ikke den med første mann. Jeg prøvd alt fra rik smøring til varmt dusj, men ingenting hjelper. .uff følte seg desperat.

Er det noen som har det slik? Hva gjøre dere?

Anbefaler å høre med lege eller jordmor, kan være svangerskapskløe, event. Bare det at du strekker seg...

Anbefaler å høre med lege eller jordmor, kan være svangerskapskløe, event. Bare det at du strekker seg...

Ja, jeg tror jeg må nesten ringe legen i morgen :)

Jeg klør også... På hofter og lår spesielt.. Du klør vel ikke i håndflatene? Det skal du være obs på ift høye leververdier. Jeg smører med Eurax, d hjelper hvertfall litt

Jeg klør også... På hofter og lår spesielt.. Du klør vel ikke i håndflatene? Det skal du være obs på ift høye leververdier. Jeg smører med Eurax, d hjelper hvertfall litt

Nei, jeg klør ikke på håndflatene heldogvis. Det er mest på hofte, lår, leg og armene..Det er rart at jeg klør bare på kveld og når jeg vil legge meg. Da må jeg ta varmt dusj med å skrape skikkelig og smøre mye fett krem etter det..

Jeg håper at den går over snart:(

Jeg hadde svangerskapskløe i mitt forrige svangerskap.. Det klør noe siiinsykt! Jeg klødde meg til blods i søvne, å jeg klødde overalt på hele kroppen..
Leververdiene skal være ganske høye før det er farlig, mener de måtte være over 40.. Å mine var på 9.. Så man skal klø ganske heftig trur jeg :p
Fødselen min ble satt igang pga kløe fordi jeg holdt på å bli gaaal! Hadde det fra rundt uke 28, å med engang ungen var ute så ble det borte med engang :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klør øverst på magen, kjenner at huden er greit stram der. Hjelper med litt bodybutter om kvelden :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker fra desember.
Jeg hadde svangerskapskløe sist og fikk allergi medisin av legen for det.
Så fikk jeg og råd om å smøre meg med babyolje på våt hud. (Etter dusj men før man tørker seg)
Det hjalp godt på kløen :)

Jeg fikk også en resept med noe medisiner som skulle virke, men jeg brukte dem aldri pga at fosteret kunne bli sløv av dem :s

Sent from my iPhone using BV Forum

Har d også, klør te blods om eg lar meg :-P va forrige uke på ekstra kontroll og tok blodprøver for å være sikker. Mææææn va vanlig svangerskapskløe, ingen utslag på lever.
Fikk zyrtec , va vest einaste som ho kun hjelp meg me?? I følge legen.. Ellers smør me krema ..
For meg funka zyretec litt, kald dusj før eg legg meg og å ha det kaldt på romme, så varmepumpa ha stått på kaldluft om kveldan :-)

Her klør det i perioder. Prøver å smøre meg ofte for å forebygge tørr hud i allefall. Tror at fuktighet i huden kan hjelpe mye :)

Jeg klør bare av og til. Men er hovedsaklig på magen. Regner med at det har med at huden strekker seg. Jeg smører magen inn med Bio Oil. Syns den er veldig god, samt at den hjelper. Smører meg nesten hver morgen og kveld. Kløen oppstår når jeg ikke har smurt meg på et par dager. Bio Oil skal også hjelpe på/for strekkmerker, arr og tørr hud. Fås kjøpt på helsekost eller vita :) Bare et lite tips:)

Ja, det klør faktisk nesten ihjel :(. Jeg hadde ikke den med første mann. Jeg prøvd alt fra rik smøring til varmt dusj, men ingenting hjelper. .uff følte seg desperat.

Er det noen som har det slik? Hva gjøre dere?
Du må for all del ikkje ta varm dusj! Kjøl deg ned! Legg på kalde kluter. Jo varmere du er jo mer kløe vil du få.. :/ det hjelper med aloevera hos meg, å iskaldt vann. Har også lagt isbiter i hantkle og kjølt meg ned med! Sliter med kløe på leggene.. Vil helst bare grave meg med på det verste!

Har to punkter på magen som klør no forjæææævlig om dagen og igår natt begynte det på leggene, mådder!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg klør bare av og til. Men er hovedsaklig på magen. Regner med at det har med at huden strekker seg. Jeg smører magen inn med Bio Oil. Syns den er veldig god, samt at den hjelper. Smører meg nesten hver morgen og kveld. Kløen oppstår når jeg ikke har smurt meg på et par dager. Bio Oil skal også hjelpe på/for strekkmerker, arr og tørr hud. Fås kjøpt på helsekost eller vita :) Bare et lite tips:)

Hjertelig takk for tips, jeg kommer til å kjøpe den på mandag:)

Du må for all del ikkje ta varm dusj! Kjøl deg ned! Legg på kalde kluter. Jo varmere du er jo mer kløe vil du få.. :/ det hjelper med aloevera hos meg, å iskaldt vann. Har også lagt isbiter i hantkle og kjølt meg ned med! Sliter med kløe på leggene.. Vil helst bare grave meg med på det verste!

Oii, jeg har gjørt det andre vei:eek: jeg får prøve kalt dusj i kveld da:)

Back
Topp