KLØE.................................

2barns mor

Elsker forumet
I desember hadde jeg en oprasjon i begge beina, og nå klør jeg så inntenst rundt området hvor arrene er, men også resten av beina. Kløen er så inntens at jeg ikke får sove og jeg klør til blodet renner, au au au.........Hva kan det være, er det ikke litt tidlig med svangerskaps kløe (sist jeg fikk det, var jeg på slutten av svangerskapet) eller kan det rett og slett være pga. oprasjonen?????????? 
Buhu jeg vil sooooooooove.............................................emoticon

slik hadde jeg det etter min brystopersjon også... tilfør nok fuktighet... et tips er når du kommer ut av dusjen, IKKE tørk deg, men kladd på masse krem og la det tørke inn med vannet...

Selv er jeg redd for svangerskapskløe.. Klør meg ihjel, overalt.. under føttene er verst

Det er nok mye mulig at det er tørt ja, og jeg burde ha smurt meg bedre, hender jeg bruker olje, er kanskje litt dumt det???? Men arrene er teipet og skal være det noen mnd til, så på selve arrene blir det vanskelig...... frustrerende altså.....

Juras skrev:
slik hadde jeg det etter min brystopersjon også... tilfør nok fuktighet... et tips er når du kommer ut av dusjen, IKKE tørk deg, men kladd på masse krem og la det tørke inn med vannet...

Selv er jeg redd for svangerskapskløe.. Klør meg ihjel, overalt.. under føttene er verst

Da hadde jeg ledd meg i hel, fytti grisen......... au au au!

Er  tidlig for sv.k. men kan være lurt å ta en test hos legen for å utelukke.

Back
Topp