KLØØE i underlivet

Leab97

Flørter med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg tror jeg blir gal... Skal til legen i morgen, men det føles litt for lenge til..

Jeg klør helt ekstremt i underlivet, kunne klødd meg til blods. Har prøvd kremer/gel mot tørt og kløende underliv og canesten uten hell..

Er det noen som har noen forslag?

Har du byttet vaskemiddel i det siste? Eller intimsåpe? Kan hende det er det som irriterer. Eller om du har brukt vanlig vaskemiddel istedenfor sensitiv så kan man begynne å reagere i svangerskapet siden slimhinnene blir så skjøre. Klut med kaldt vann kan hjelpe også gå uten truse:hilarious::bored:

Jeg tror jeg blir gal... Skal til legen i morgen, men det føles litt for lenge til..

Jeg klør helt ekstremt i underlivet, kunne klødd meg til blods. Har prøvd kremer/gel mot tørt og kløende underliv og canesten uten hell..

Er det noen som har noen forslag?
Har du hatt sopp før og vet hvordan det er?

Jeg har hatt det et par ganger og eneste som funker for meg er den stikkpillen til canesten pluss kremen. Det klør noe vanvittig når jeg får det.

Har du byttet vaskemiddel i det siste? Eller intimsåpe? Kan hende det er det som irriterer. Eller om du har brukt vanlig vaskemiddel istedenfor sensitiv så kan man begynne å reagere i svangerskapet siden slimhinnene blir så skjøre. Klut med kaldt vann kan hjelpe også gå uten truse:hilarious::bored:

Nei, har ikke gjort det heller, og skyllemiddel bruker jeg ikke :laughing002 bruker litt intimsåpe, eller så bruker jeg bare vann:confused005

Har du hatt sopp før og vet hvordan det er?

Jeg har hatt det et par ganger og eneste som funker for meg er den stikkpillen til canesten pluss kremen. Det klør noe vanvittig når jeg får det.

Ja, har hatt det, men synes ikke dette her ligner.. Og har ikke utflod som tilsier att det er sopp.. Kanskje jeg skulle prøvd stikkpilla :confused004:confused005

Ja, har hatt det, men synes ikke dette her ligner.. Og har ikke utflod som tilsier att det er sopp.. Kanskje jeg skulle prøvd stikkpilla :confused004:confused005
Jeg har hatt sopp med utflod bare en gang. De andre gangene har det bare vært kløe/svie uten utflod. Stikkpilla til canesten har funket hver gang:joyful:

Naturell yoghurt, innmari klissete og nasty men det lindrer.

Jeg fikk soppinfeksjon i mitt andre svangerskap og det var grusomt. Dette var et råd jeg fikk av ei på babyverden da (2006) og det var himmelsk deilig! Kanskje det lindrer kløe også? Ikke gå ut med det hvis du prøver for det lukter fyyyy!

:laughing025

Naturell yoghurt, innmari klissete og nasty men det lindrer.

Jeg fikk soppinfeksjon i mitt andre svangerskap og det var grusomt. Dette var et råd jeg fikk av ei på babyverden da (2006) og det var himmelsk deilig! Kanskje det lindrer kløe også? Ikke gå ut med det hvis du prøver for det lukter fyyyy!

:laughing025

Kanskje jeg skal ta med meg yohgyrtbegeret på badet :knegg: ellers så går det fort til legen imorgen da, om jeg ikke klør ihjel meg inatt:laughing025

Vil heller lagt våte bind/kluter i fryseren og hatt i trusa, enn yoghurt.

Det er gammelt kjærringråd. Noe med bakteriene. Men ja, litt æsj.

ja jeg vet, men leste om det for ikke så lenge siden og det har ikke noe for seg, om noe så kan det være med på å gjøre det værre.

Yoghurt eller eddik i skjeden har ingen effekt mot sopp, men kan tvert i mot gi irritasjon og forverring av kløe og smerter i hud og slimhinner som allerede er irritert
https://sexogsamfunn.no/sykdommer/andre-plager-og-infeksjoner/sopp/

Back
Topp