KLÆR TIL BEBIS

slik var det med meg også men har sett at det er mange som bruker bare sine egene klær. må jo dra på veldig mye da. blir tidsnok tid til å bruke våre egene klær tenker jeg. får man ammeinnlegg og bind på sykehuset eller er det slikt man må ta med seg selv. sist fikk vi men det er 9 år siden så det kan jo ha forandret seg.

Kommer til å bruke sykehusets mens vi er det. -sist jeg fødte (nov 04) fikk vi bind, men tror ikke vi fikk amme innlegg[8|]

kommer sikker til å bruke syjkehuse sine klær, får da bruke de klærne vi selv har kjøpt når vi skal hjem igjen....blir litt mindre å drasse med....

Jeg tar med egne. Men det er fordi klærne på sykehuset er så utvaska og slappe..... Hater de derre knytetrøyene...... [&:]

Også er det jo så morro å putte på de små babysene det søte tøyet vi har venat såååå lenge på å bruke [:D] Må pynte seg til fotografen kommer og greier og..... [:D]

Leste i den brosjyren jeg fikk fra Ullevåll at jeg burde ha med egne barne klær, så jeg tar med noe han kan bruke selv[:)]

kommer til å ta med litt ekstra egne klær. blir jo litt koselig når man får besøk :)

Back
Topp