Kjønn - test?

Athea87

Flørter med forumet
Er så utrolug spent på kjønnet! Hva er letteste måte å finne ut tidlig? er i uke 12 nå:) Skulle gjerne ha visst 100% sikkert, så jeg kan begynne å kjøpe inn ting og forberede:))))

Er så utrolug spent på kjønnet! Hva er letteste måte å finne ut tidlig? er i uke 12 nå:) Skulle gjerne ha visst 100% sikkert, så jeg kan begynne å kjøpe inn ting og forberede:))))
Skulle nesten tro det blir NIPT som er mest sikkert såpass tidlig

Vi tok NIPT i uke 11. fikk da vite kjønn med 95-99% sikkerhet. Gynekologen jeg gikk hos i uke 12 tippet motsatt kjønn av det NIPT testen viste. Så det blir jo spennende å se. Ny ul i morgen uke 16+2.

Gynekologen tippet gutt:hilarious:. Vi tok NIPT ved å bestille Kit fra NIPT Skandinavia. Slik så vår lille jente ut i uke 11+6. kanskje ikke så rart han trodde at hun var en gutt
6DA2E24C-9FA2-4A97-9B03-C3D385F5D5A6.jpg

Vi tok NIPT i uke 11. fikk da vite kjønn med 95-99% sikkerhet. Gynekologen jeg gikk hos i uke 12 tippet motsatt kjønn av det NIPT testen viste. Så det blir jo spennende å se. Ny ul i morgen uke 16+2.

jaiks jeg har fortsatt guttefeeling selvom NIPT sa jente men ville tvilt veeeeldig på HELE testen om kjønn ikke er riktig.

Var på tul uke 12+1, men ble satt frem til 12+4. De tippet gutt, men kunne ikke si det helt sikkert!

12+4 er tidlig å gjette. Men forrige gang gjettet også Gyn gutt på dette tidspunktet. Viste seg å stemme det da:-). Både gitter og jenter har fortsatt NUB på dette tidspunktet. Vi var på Ul i går 16+1 og fikk bekrefta at det er ei jente. Så en stor forskjell fra hvordan sønnen min så ut.

12+4 er tidlig å gjette. Men forrige gang gjettet også Gyn gutt på dette tidspunktet. Viste seg å stemme det da:). Både gitter og jenter har fortsatt NUB på dette tidspunktet. Vi var på Ul i går 16+1 og fikk bekrefta at det er ei jente. Så en stor forskjell fra hvordan sønnen min så ut.

ja samme her, fikk tippet gutt 12+1 og fikk vite jente 14+0 og 15+4 så det snur fort :D❤️

Back
Topp