Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle nesten tro det blir NIPT som er mest sikkert såpass tidligEr så utrolug spent på kjønnet! Hva er letteste måte å finne ut tidlig? er i uke 12 nåSkulle gjerne ha visst 100% sikkert, så jeg kan begynne å kjøpe inn ting og forberede
)))
Hva tippet gynekologen?Vi tok NIPT i uke 11. fikk da vite kjønn med 95-99% sikkerhet. Gynekologen jeg gikk hos i uke 12 tippet motsatt kjønn av det NIPT testen viste. Så det blir jo spennende å se. Ny ul i morgen uke 16+2.
Vi tok NIPT i uke 11. fikk da vite kjønn med 95-99% sikkerhet. Gynekologen jeg gikk hos i uke 12 tippet motsatt kjønn av det NIPT testen viste. Så det blir jo spennende å se. Ny ul i morgen uke 16+2.
12+4 er tidlig å gjette. Men forrige gang gjettet også Gyn gutt på dette tidspunktet. Viste seg å stemme det da. Både gitter og jenter har fortsatt NUB på dette tidspunktet. Vi var på Ul i går 16+1 og fikk bekrefta at det er ei jente. Så en stor forskjell fra hvordan sønnen min så ut.