Kjoletrøbbel..:P

Onica

Forelsket i forumet
Jeg skal da i et bryllup i beg av august er fortsatt ei stund til enda menne trenger noen tips om hvor jeg kan få tak i en kjole som sitter litt løst over magen til den tid:P kleskoden er dress så da er jo det meste ok:P

Her skal vi i 2 bryllup et i juli og et i august, kjøpte ny kjole før jeg vista at jeg var gravid så håper den passer til det i august og :)

Men tips til kjole det har jeg ikke slet så med å finne en, men floyd har mangen fine som ikke er så stram over magen :) vis du ikke er så kresen som meg som helst ikke vill ha paljetter og diamanter :p

<3 09.02.2014 <3

Hva med en maxikjole?

Takk jenter:) får lete litt rundt finner nokk noe til slutt:D er ikke såå veldig kresen av meg, men så lenge jeg ikke ser ut som en hval så går det bra:rolleyes:

lillemann skal bli storebror <3

Jeg skal i bryllup i midten av september.. spennende å se hvor stor jeg er da... :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg skal i bryllup i midten av september.. spennende å se hvor stor jeg er da... :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Ja ikke sant..:) jeg ser for meg en go mage til den ti jeg skal i bryllupet:eek: å heele slekta til pappa skal være der såe jeg klarer nokk ikke å skjule dette her da vil jeg tru:P men lov å prøve;)

lillemann skal bli storebror <3

Jeg har en nydelig en med empireliv, den har litt perler og paljetter på brystet og chiffonstoff ca til kneet, jeg håper den holder til jeg skal i bryllup 3 og 31 august.
Er kjøpt på Floyd eller noe sånt for 3 år siden.
Så nå gjelder det bare å ikke få større pupper, for da får jeg ikke lukka den :laughing025

Asos og Nelly har mye fint :)
Er mer furt for at jeg ikke kommer til å passe den jeg tenkte å bruke når vi selv gifter oss i oktober :smiley-angry016

Jeg skal også i bryllup i august og har samme problem. Regner med at jeg prøver litt kjoler når det nærmre seg, og går for en med empireliv og løst stoff over magen.

I fjord, da var jeg høygravid i mai, brukte jeg en kjempe søt kjole som var løs i stoffet. Kan prøve å få tatt bilde i kveld ;-)

når det er bryllup i august, kan du boltre deg i løstsittende sommerkjoler med litt lekkert tilbehør:) da er der ingenting som strammer:)

Back
Topp