Kjoler som passer gravidmagen

Lorentz125

Andre møte med forumet
Hei!:love017

Noen som har tips til fine kjoler fra sikre steder som har plass til magen? :happy:
Har sett litt på careless sine, men de er jo utsolgt i de fleste størrelser.. :smiley-angry017

Jeg har flere careless kjoler, bruker de :)
Har du sjekket kjøp/salg siden til careless på Facebook? :) der selges det visst mye bra brukt :)

Jeg har flere careless kjoler, bruker de :)
Har du sjekket kjøp/salg siden til careless på Facebook? :) der selges det visst mye bra brukt :)
Nei, skal sjekke ut! Takk for tips :)
Hvordan er de i strl? Tenker mest på de belle i lang modell. Er til vanlig en S i strl og bare 157cm høy, men kun magen som har vokst nå i svangerskapet.

Ellos og ASOS selger masse flotte gravidkjoler!

Nei, skal sjekke ut! Takk for tips :)
Hvordan er de i strl? Tenker mest på de belle i lang modell. Er til vanlig en S i strl og bare 157cm høy, men kun magen som har vokst nå i svangerskapet.

Anbefaler å måle og se på tabellene. Men jeg bruker fortsatt samme størrelse som før graviditet :) egentlig kun puppene som avgjør, og strikken i liveg på Belle er veldig tøyelig :) Perfekt gravidkjole egentlig :) og kan brukes like fint etter graviditet. Belle er fine fordi de kan brukes til amming også, og de har lommer ❤️

Anbefaler å sjekke ut Kappahl og Match, de har en del modeller nå som er "gravid-vennlige". Selv synes jeg at det fungerer best med kjoler som har strikk eller belte i livet. Jeg må ofte opp en størrelse pga puppene, og da er det kjekt med belte. Floyd har også fine kjoler som kan fungere, men jeg hadde for mye pupp til at de funka dessverre. Omslagskjoler funker også greit, særlig de som har "mye omslag" hvis det gir mening. På Kappahl har de kjoler for kvinner i Newbie-kolleksjonen sin på nett (usikker på om de finnes i butikk), har selv en herfra som satt helt perfekt på og som gjorde magen veldig fin. Gikk opp en størrelse pga pupps, og det gikk fint fordi kjolen både har strikk og belte i livet. Hvis du er i Oslo-området så tipper jeg at kjolene fra Frøken Dianas salonger også fungerer veldig bra! Også såklart kjoler som har seersucker-topp og store skjørt (sånn som denne)- det har jeg sett en del av i de fleste butikkene nå :-)

Anbefaler å sjekke ut Kappahl og Match, de har en del modeller nå som er "gravid-vennlige". Selv synes jeg at det fungerer best med kjoler som har strikk eller belte i livet. Jeg må ofte opp en størrelse pga puppene, og da er det kjekt med belte. Floyd har også fine kjoler som kan fungere, men jeg hadde for mye pupp til at de funka dessverre. Omslagskjoler funker også greit, særlig de som har "mye omslag" hvis det gir mening. På Kappahl har de kjoler for kvinner i Newbie-kolleksjonen sin på nett (usikker på om de finnes i butikk), har selv en herfra som satt helt perfekt på og som gjorde magen veldig fin. Gikk opp en størrelse pga pupps, og det gikk fint fordi kjolen både har strikk og belte i livet. Hvis du er i Oslo-området så tipper jeg at kjolene fra Frøken Dianas salonger også fungerer veldig bra! Også såklart kjoler som har seersucker-topp og store skjørt (sånn som denne)- det har jeg sett en del av i de fleste butikkene nå :)
Tusentakk for tips! Skal sjekke det ut :)

Kjøpte en ribbkjole på hm og 2 kjoler på monki på tirsdag. Ingen av de kjolene er lagd spesifikk for gravide, men passer fortsatt perfekt. Jeg har prøvd masse gravid kjoler, å på meg som er kort ser det meste ut som telt, amish kostyme eller bestemor på 90 år så jeg leter etter stretchy klær kjøpt i "vanlige" butikker.

Jeg har tatt helt av på TISE etter kjoler med vaffelsøm (smocked dress) og i ribbestrikk :happy:

Kjøpte akkurat den ene fra By Lien!

Digg med vaffelsøm /smock øverst og MASSE plass til mage under. Jeg synes den var stor i størrelsen, jeg er til vanlig en L i det meste og tok L nå, og det var MASSE plass igjen liksom til både pupp og mage. Synes den var veldig søt, og kan funke både nå og til etter fødsel... hvis ikke hadde prisen vært alt for stiv for mitt budsjett i alle fall, for de 10 ukene som er igjen! :shy:

Kjøpte akkurat den ene fra By Lien!

Digg med vaffelsøm /smock øverst og MASSE plass til mage under. Jeg synes den var stor i størrelsen, jeg er til vanlig en L i det meste og tok L nå, og det var MASSE plass igjen liksom til både pupp og mage. Synes den var veldig søt, og kan funke både nå og til etter fødsel... hvis ikke hadde prisen vært alt for stiv for mitt budsjett i alle fall, for de 10 ukene som er igjen! :shy:
Skriver under på by lien sine kjoler! Har to, elsker de og er som du sier de kan brukes i ettertid også. Kjøpte en nyyydelig kjole fra only i dag. Var omslagskjole med nydelige farger. Kan brukes både til hverdag og fest vil jeg si. Ser for meg den er super å amme i også når guttene er født :love017

Skriver under på by lien sine kjoler! Har to, elsker de og er som du sier de kan brukes i ettertid også. Kjøpte en nyyydelig kjole fra only i dag. Var omslagskjole med nydelige farger. Kan brukes både til hverdag og fest vil jeg si. Ser for meg den er super å amme i også når guttene er født :love017
Åå, en modell som passer nå også? Tar gjerne imot link i så fall! :love017

Er du enig i at by lien sine virker romslige, eller er det bare meg som følte det?

Åå, en modell som passer nå også? Tar gjerne imot link i så fall! :love017

Er du enig i at by lien sine virker romslige, eller er det bare meg som følte det?
Den passet nå også ja, så blir fort en jeg har på meg på 17.mai! Skal se om ikke jeg kan finne link, kjøpte den fysisk i butikk men vil absolutt tro de har den på nett:love017

Ja det er jeg! Begynner å bli relativt stor, og enda større enn da jeg først prøvde den på og har enda plass!

Såå fin! Må bare se om jeg finner en sånn eller lignende i større enn xs :love017 :Heartred

Såå fin! Må bare se om jeg finner en sånn eller lignende i større enn xs :love017 :Heartred
Ja jeg syntes den var veldig flott :Heartred Tok bare den første linken jeg så haha, men jeg kjøpte i XL så vet at de har større enn xs haha

Back
Topp