Kjoleprøving med gravidmage..

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Vi drar til varmere strøk neste helg, og ingen av klærene fra i fjor sommer passser (bombe) :/

Var innom bla. H&M i dag, og ble egentlig bare skuffet over utvalget i bla. kjoler.. Måtte bane meg gjennom 'vanlige klær' i div. butikker før jeg fant noen som muligens kan duge - så lenge de "skjærer" under puppene går de iallefall på!

Noen som har prøvd shorts/skjørt som er behagelige for voksende mager? Trenger tips!

Hvor er det siste kjolen fra? Mørkeblå med hvite striper. Veldig fin!! Ser ut som en fin kjole til sommeren :)

Jeg har en bukse fra Hm med lav strikk, mammabukse altså! Så i dag at de har både 3/4 lengde og shorts i samme variant. Jeg liker ikke så godt å ha strikk over hele magen :) fine kjoler da! Tights og skjørt med strikk kan også funke?

Har 3 par mammabukser, men bruker også vanlige jeans med hårstrikk i stedenfor knapp ;) funker bra! Kjolene er kjempefine! Liker spesielt nr 3 og 4

her er det ikke sjangs til noe hårstrikk i stede for mammabukser.. brukt det sioden jeg var rundt 9 uker. har ikke stor mage men den sitter så langt ned gjodte det mad datteren min åsså:)

super fine alle kjolene! skriv gjerne hvor alle er fra:) og shorts jeg fant noen på hm som er til vanlige folk uten mage i bomull de funker men er ikke sånn jeg ville hatt. har så lyst på yeans shorts.

http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 Asos har en del mammaklær :) Jeg ble tipset om siden da jeg ble skuffet over utvalget på H&M.. Etter å ha vært i fire ulike butikker og alle hadde kun str 34-36 i mammabukser var jeg litt frustrert.. Bruker jo ikke den størrelsen til vanlig en gang!! Men utvalget skulle bli bedre når neste kolleksjon skulle komme inn, om ca tre til fire uker.. Passer heldigvis mine vanlige klær ennå, med å bruke strikktrikset :)

Kristin_S skrev:
http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 Asos har en del mammaklær :) Jeg ble tipset om siden da jeg ble skuffet over utvalget på H&M.. Etter å ha vært i fire ulike butikker og alle hadde kun str 34-36 i mammabukser var jeg litt frustrert.. Bruker jo ikke den størrelsen til vanlig en gang!! Men utvalget skulle bli bedre når neste kolleksjon skulle komme inn, om ca tre til fire uker.. Passer heldigvis mine vanlige klær ennå, med å bruke strikktrikset :)

Ja, asos har mye fint! Har allerede bommet på bukse str. derfra denne runden, den var alt for stor, men kan nok bestille topper/kjoler derfra :)

lillepolly skrev:
Hvor er det siste kjolen fra? Mørkeblå med hvite striper. Veldig fin!! Ser ut som en fin kjole til sommeren :)

1 .H&M (299,-)
2. Cubus (299,)
3. Lindex (49,- salg)
4. Lindex (blåstripete 299,-)

:)

Back
Topp