M *MissMe* Gift med forumet 13 Mar 2011 #8 Det er et TV-program der damer i USA velger brudekjole.. Så har ikke noe bilde!![:D]
V Vand Forumet er livet 13 Mar 2011 #9 Hahaha!!! Jeg trodde du så ett program og fant DIN kjole liksom! [8D]
M *MissMe* Gift med forumet 14 Mar 2011 #10 ORIGINAL: Vand Hahaha!!! Jeg trodde du så ett program og fant DIN kjole liksom! [8D] Nope, men har funnet drømmekjolen da...[8D][:D]
ORIGINAL: Vand Hahaha!!! Jeg trodde du så ett program og fant DIN kjole liksom! [8D] Nope, men har funnet drømmekjolen da...[8D][:D]
V Vand Forumet er livet 14 Mar 2011 #11 ORIGINAL: *MissMe* ORIGINAL: Vand Hahaha!!! Jeg trodde du så ett program og fant DIN kjole liksom! [8D] Nope, men har funnet drømmekjolen da...[8D][:D] ja, hvor er bilde da??? [>:][>:][>:][>:][>:][>:][:D][:D][:D]
ORIGINAL: *MissMe* ORIGINAL: Vand Hahaha!!! Jeg trodde du så ett program og fant DIN kjole liksom! [8D] Nope, men har funnet drømmekjolen da...[8D][:D] ja, hvor er bilde da??? [>:][>:][>:][>:][>:][>:][:D][:D][:D]