Kjolen passer

Fru+2

Forumet er livet
Har hatt brudekjole prøving med sydama i dag, kjolen satt som et skudd.
Må sy inn stroppene ellers så er den perfekt.

Åh, så nydelig du er!!
Utrolig fin kjole[:D]

Tror nok du gir brudgommen noen tårer i øynene ja[:D]

[:)] så søte dere er jenter.
Føler meg som en prinsesse i den

Åh, så nyyydelig - din tilkomne kommer til å bli kjempestolt av den vakre brura si[:)][:)]

Nydelig kjole ja [:D] Og nydelig brud i den [:)][:D] Det kommer til å bli en fantastisk dag tror jeg[:D]

Åååh, du er nydelig - tenk når håret er ordnet, sminken, du står nervøs utenfor kirka, og så hører du orgelet spille opp... nervepirrende og fantastisk. Ikke lenge igjen nå!! [:D]

Takk jenter dere er kjempe søte,
lenemor ikke skrem meg nå grurer meg litt til det med kirken.

ORIGINAL: silje a

om det er likt det å gå ned hagen, slik jeg gjorde, så er det mer fantastisk og rørende enn det er skummelt. Jeg liker normalt ikke oppmerksomhet, men nå var det helt riktig - jeg følte meg vakrere enn noensinne, og jeg var lykkeligere enn noensinne (vel, jeg var jo mor allerede, så dette var kanskje en god nummer to), og det var vidunderlig å gå mot mannen min, og se gode venner og familie stå og glede seg med oss... nervøst, skummelt, vakkert og herlig.. jeg måtte vokte meg vel for både å skoggerle og gråte, for begge deler var i ferd med å sprenge brystet mitt

ORIGINAL: lenemor

om det er likt det å gå ned hagen, slik jeg gjorde, så er det mer fantastisk og rørende enn det er skummelt. Jeg liker normalt ikke oppmerksomhet, men nå var det helt riktig - jeg følte meg vakrere enn noensinne, og jeg var lykkeligere enn noensinne (vel, jeg var jo mor allerede, så dette var kanskje en god nummer to), og det var vidunderlig å gå mot mannen min, og se gode venner og familie stå og glede seg med oss... nervøst, skummelt, vakkert og herlig.. jeg måtte vokte meg vel for både å skoggerle og gråte, for begge deler var i ferd med å sprenge brystet mitt

akkurat slik hadde jeg det også... hater egentlig oppmerksomheten rundt mg som person.. men den dagen elsket jeg det!!![:D][:D][:D]

Rett og slett nyyyydelig[:D]

Takker så masse for nydelige komentarer.
Akkurat det med kirken grurer jeg meg litt til, kommer til å grine helle veien ned

Takker så masse for nydelige komentarer.
Akkurat det med kirken grurer jeg meg litt til, kommer til å grine helle veien ned

ja, det gjorde jeg også.. grein og lo om hverandre.. og grein da jeg så m og grein da jeg så venner og familie... og lo da pappa ba meg slutte å løpe..[8D] også grein jeg da jeg plutselig skjønte at monica skulle synge.. for det hadde jeg glemt.. før jeg grein meg gjennom hele greia.. og ikke klarte å si ja[8D]

men gift ble jeg.. så grein jeg videre da taler og alt kom..[8D][:D]

Back
Topp