Kjolen kom i dag

frøken_Nina

Forelsket i forumet
Hadde tatt sjansen på å bestille dress fra jkdress, og har vært meeget spent kan man si.. I dag kom endelig kjolen, og den sto virkelig til forventningene!! Må justere litt på stroppene over skuldra, men ellers helt perfekt!!! Er så glad![:D][:D]

Så gøy! [:D] Gratulerer!!

ORIGINAL: Slick Chick

Så gøy! [:D] Gratulerer!!

ååå.... Gratulerer :)

Hvordan fungerer egentlig siden?
Skjønner pent lite...

Og må du betale toll og slik, eller skriver de "gift?"

Har sett på noen nyyydelige kjoler innpå der, men er en smule skeptisk av natur...

Ohhhh[:D] så moro!!!

hvem av kjolene kjøpde du da?

Takk! :)
Det var egentlig ganske greit å bestille derfra synes jeg, når jeg bare satte meg litt inn i det.. Først fant jeg kjolen jeg ville ha, så sendte jeg mail og skrev nummeret på kjolen.
Fikk tilbake svar om hvor mye jeg måtte betale, inkl.frakt og omkostninger, og at jeg måtte sende mine mål. På "news" på nettsiden deres finnes en custom made dress measurements- oversikt, så da bare så jeg på bildene og målte alle mål jeg trengte og sendte det på mail.
Betalingen går via PayPal, noe som også var ganske greit!
Kjolen jeg endte opp med var denne, i ivory (eller,kremhvit):her
Ville ikke ha altfor stor, med veldig mye krimskrams, så denne passet meg helt ypperlig! Gleeeder meg til å bruke den, om bare litt over to måneder!

Den kjolen var helt nyyyyyyyyydelig [:)] [:)] [:)]

åååå...tusen takk!! Jeg synes jo det selv også, men det er jo alltid artig å høre det fra andre likevel...tihi..

ååååå, hørtes jo ganske greit ut[:D][:D][:D]

OG den kjole du har valgt er på topp lista mi[:D][:D][:D]

Håper bare disse kjolene sitter "bra" på en som ikke er str 32[8D] hehehe...
Er ikke akkurat tykk, men ikke tynn heller[8D]

[:D]det var en nyyydelig kjole..[:D]
Hvor mye kom hærligheten på totalt med toll og frakt???
Hvis det er lov å spørre [8D]

ORIGINAL: Marielly

ååååå, hørtes jo ganske greit ut[:D][:D][:D]

OG den kjole du har valgt er på topp lista mi[:D][:D][:D]

Håper bare disse kjolene sitter "bra" på en som ikke er str 32[8D] hehehe...
Er ikke akkurat tykk, men ikke tynn heller[8D]

Jeg er IKKE str 32 heller, er derimot ganske rund og kort. Det er det som er så genialt med å bestille der synes jeg, for da tar du jo mål, så du får kjole som er tilpasset din størrelse[:)] Jeg bestilte dessuten med "korsett-rygg", så da er det jo litt slingringsmonn også..

ORIGINAL: fillifjonka

Det er lov å spørre[:D] Hele herligheten kom på ca.1300 kr!! Inkl.to slør også, som jeg antagelig ikke får bruk for..hehe...

Så fiiiin! Likte den altså[:D]

ORIGINAL: frøken_Nina

ORIGINAL: fillifjonka

Det er lov å spørre[:D] Hele herligheten kom på ca.1300 kr!! Inkl.to slør også, som jeg antagelig ikke får bruk for..hehe...

[:D]WOW!![:D]

Det er faktisk slik at det går ann å bestille og håpe på det beste med tanke på passform og str jo..
her koster de jo en del mer..
Takk for svar[:D]

Hvor mye er toll og slik på en kjole?

Eller skriver de "gift"??

Kjempe bra at du ble fornøyd:)

Kjempe nydelig kjole du har valgt[:)] Skal definitivt bestille meg kjole herfra når vi skal gidte oss neste sommer[:)] Må bare vente til i siste liten med å bestille for er gravid nå og venter i sept. Og kroppen forandrer seg jo fra uke til uke lenge etterpå[8D]

kjolen kosta 102 dollar dvs...under 600 kr..og med to slør, 25 dollar, betalte jeg totalt ca.1300-1400 tror jeg. Ble ikke noe mere toll, så jeg vet ikke. Tror ikke det sto gift på noe, ikke som jeg tenkte over i alle fall.

ORIGINAL: Marielly

Hvor mye er toll og slik på en kjole?

Eller skriver de "gift"??

Kjempe bra at du ble fornøyd:)

Back
Topp