kjolen er i boks :)

SogS

Forelsket i forumet
Yes, endelig er brudekjolen i boks [:D] jeg fant en som ligna på den jeg hadde kikka på, og da jeg fikk den på meg falt jeg rett og slett for den. Den var bare MEG!!![:D] prøvde en annen kjole og for å se, trodde ikke det skulle være så lett å finne kjole,men det var ikke den rette gitt... Så den første ble den beste [:)] den var så utrolig fin.. Er visst en Sau Patrick kjole, vet ikke om det sier noe... Men den var bare lekker!!! Så nå svever jeg på en liten rosa sky[;)].. Fikk kjøpt smykke, øredobber og slør som passa perfekt til kjolen... Underskjørt fikk jeg med gratis... Så nå gleder jeg meg MASSE til å kunne ta på kjolen og vise meg frem, synd det er en stund til enda da...[;)] Vel nå er helga redda, og jeg kan se frem til å ta på meg den fiiine kjolen min om 8 mnd, synd jeg bare bruker den en dag da!![:D]

Super god helg videre til alle sammen.. Klem fra Lisa som er helt i skyene, og ser frem til den store dagen!!

Åh, grattis!!! Det er så gøy med brudekjoler!!! Og bryllupsdagen er den beste dagen i livet mitt så langt, følte meg skikkelig som en prinsesse!! Håper det blir like fint for deg!!

Nesten synd jeg ikke skal finne flere brudekjoler enn en... og enda kjipere at jeg sikkert aldri skal ha på meg kjolen min igjen... Har tenkt litt på å sy brudekjolen min om og farge den lysebla, men det blir nok i såfall lenge til... Må bli ferdig med denne babyen først, jaffal, og så kommer det jo an på når nestemann kommer...!![:)][:)][:)]

takk takk :) den må nok prøves en del ganger før den store dagen [:D]

Så topp!

Den er sikkert nyyyyydelig!

Jeg prøvde min mange ganger i løpet av den tida jeg hadde den. Og det var kjempemoro å gå fram og tilbake foran speilet og øve seg!¨

Ha en fin helg på den rosa skyen!

[:D]Gratulerer så mye!!!! Det er ikke lett å finne den perfekte brudekjolen nei.
Lykke til både med videre prøving,og med det kommende bryllupet!!![:D][:D]

Gratulerer med nydelig kjole[:)] Det er ofte slik at
den første, er den beste[;)]

Back
Topp