Kjoledilemma.. Hjelp meg jenter!

EllaRoe

Gift med forumet
Krise i heimen nå[8D] Hehe, neida..

Skal i julebord på lørdag, og har dermed gått til innkjøp av ny kjole. Men er usikker på om jeg vil bytte den eller ikke. Jeg sto foran speilet i prøverommet, og det sto mellom to stykk..

Den første jeg prøvde var liksom det første jeg fikk øye på i butikken. Jeg tenkte "denne skal jeg ha". Prøvde den på meg, og den satt veldig fint. Men den er litt kort, og stroppeløs. Den er veldig søt i stilen. Bittelitt posete ved brystet, inn i midjen ved hjelp av et silkebåd, og litt utover igjen ved rumpa. Helt i skjørtekanten runder den bittelitt inn, som en slags ballongkjole, bare ikke så "overdrevent"

Den andre kjolen som jeg prøvde var den jeg nå har kjøpt, som jeg heldigvis fikk deponering på. Den er veldig sofistikert, og veldig 50-talls(?) Lang hele veien og knekort, med lite innsving. Bare akkurat over brystene strammer den litt. Silke under, og blonder over. Tenkte den hadde passet fint til meg og min stil med lang pannelugg og søte sko med rund tå på. Men ble likevel veldig usikker da jeg sto foran speilet isted.

Hvilken ville dere valgt? Begge er sorte, bare så det er sagt.

etter hva du skriver så ville jeg valgt nr.1 :)

men kan du ikek finne bilder da?=)

Den med 50-talls-stil hørtes jo stilig ut da! Hadde vært kjempegøy å sett bilde!
Av begge kjolene[:D]

Har lett lenge etter bilder, men finner ikke.. Tror jeg heller mest for å bytte inn den 50-talls kjolen til mer for den søte. Hehe, nærmer meg snart 30 også, så føler meg litt ukomfertabel med slike små kjoler, men den var fin.

Bilde, bilde!!![:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bensmamma

jaaaaaaaaaa

ORIGINAL: *Babytutta*

ORIGINAL: Bensmamma

jaaaaaaaaaa

vi må få se!!

Back
Topp