Kjole til bryllup

Chia

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei damer!
Med termin 7 september, er det ikke bare bare å finne kjole til bryllup til slutten av august.
Noen som har noen tips?
Ønsker en litt finere enn hverdagskjole, men vil ikke bruke for mye penger på det. Sånn i tilfelle jeg kanskje ikke får brukt den i det hele tatt [emoji85]
Helst ikke skulder stropper, mer t skjorte ermer eller lignende. Enten fotsi eller lårkort. Er livredd for at det skal se ut som jeg har på meg et telt, så litt tettsittende er supert [emoji2]

Håper kanskje dere har noen tips, jeg har leitet en del på nett allerede..

Hei damer!
Med termin 7 september, er det ikke bare bare å finne kjole til bryllup til slutten av august.
Noen som har noen tips?
Ønsker en litt finere enn hverdagskjole, men vil ikke bruke for mye penger på det. Sånn i tilfelle jeg kanskje ikke får brukt den i det hele tatt [emoji85]
Helst ikke skulder stropper, mer t skjorte ermer eller lignende. Enten fotsi eller lårkort. Er livredd for at det skal se ut som jeg har på meg et telt, så litt tettsittende er supert [emoji2]

Håper kanskje dere har noen tips, jeg har leitet en del på nett allerede..

Har du vert i en salong å prøvd forskjellige kjoler? :) Da får du mer innblikk i hva du syns er best. Er to forskjellige ting å se på nett og fysisk prøve i en salong / generelt prøve kjole på seg :)

Har du vert i en salong å prøvd forskjellige kjoler? :) Da får du mer innblikk i hva du syns er best. Er to forskjellige ting å se på nett og fysisk prøve i en salong / generelt prøve kjole på seg :)
Har vært inne på tanken, men er lite av slike skikkelig kjolebutikker i nærheten. Og det blir gjerne fort litt dyrt.. Har prøvd noe kjoler i butikk, så vet litt hvilket snitt på kjolene som kan passe. Får alltid sendt i retur hvis ikke det passer [emoji4]

Har vært inne på tanken, men er lite av slike skikkelig kjolebutikker i nærheten. Og det blir gjerne fort litt dyrt.. Har prøvd noe kjoler i butikk, så vet litt hvilket snitt på kjolene som kan passe. Får alltid sendt i retur hvis ikke det passer [emoji4]

Har selv vert i brudesalong, men har fortsatt god tid på meg :) Er bar jeg som ikke klarte å la vær :hilarious:
Men trodde selv mye kunne passe meg som ikke gjorde det :eek: er ikke gravid, men har mine minus sider som jeg ikke ønsker skal fremheves. Det er mange salonger som har avslag, men hjelper ikke det hvis det er mye som må gjøres på :hilarious:

Jeg kjøpte en knytekjole på Jane Norman til bryllupet jeg skulle i 30. Juni. Kjempe fine kjoler med god kvalitet i stoffet[emoji106] De selges helt sikkert på andre butikker også[emoji4] Iallefall så liker jeg fleksibiliteten med å kunne knyte de på akkurat som jeg ønsker det selv[emoji4] Prikken over i'en gjør tilbehøret [emoji108] (https://www.janenorman.co.uk)

GOBFilter20180504120242.jpg Eneste bildet jeg hadde av kjolen, men har kjøpt denne i rosa for å ha i bryllup neste helg:)
God plass til babymage, og veldig fin kjole som har blitt mye bukt her. Kjøpte en annen farge til bryllupet siden denne i blått er begynt å bli godt brukt:hilarious: Er fra Ebay.

Favorittplagget mitt for tiden er en svart kjole med blomster fra Indiska, kosta vel ca 200kr... ermer går omtrent ned til albuer og kjolen går litt inn igjen under magen så det ikke blir telt. Finner den ikke på nettsidene, men hvis du har en Indiska i nærheten kan det kanskje være verdt å ta en titt [emoji5]

Tusen takk gode tips! Disse skal jeg sjekke ut. Bergenset med alternativer når man har denne magen, så greit å vite man har sjekket ut det man kan hvertfall! Har ikke all verdens tid på meg hvis jeg skal bestille fra utlandet heller [emoji85]

Skal i bryllup snart selv, fant en fin på Finn fra floyd til en billig penge [emoji1]

Vis vedlegget 267425 Eneste bildet jeg hadde av kjolen, men har kjøpt denne i rosa for å ha i bryllup neste helg:)
God plass til babymage, og veldig fin kjole som har blitt mye bukt her. Kjøpte en annen farge til bryllupet siden denne i blått er begynt å bli godt brukt:hilarious: Er fra Ebay.

Du har ikke en link eller navn på selger til denne kjolen da? [emoji4][emoji4]

Kjøpte en lys rosa kjole på Indiska. Tilbud til 299! Den har t-skjorte armer, strikk i midjen og satt som ett skudd. Den er også litt mer eksklusivt stoff, om du skjønner. Skal brukes i barnedåp.

Kjøpte en lys rosa kjole på Indiska. Tilbud til 299! Den har t-skjorte armer, strikk i midjen og satt som ett skudd. Den er også litt mer eksklusivt stoff, om du skjønner. Skal brukes i barnedåp.
Høres ut som det er verdt å ta seg en tur innom indiska. Takk for tips [emoji4]

Back
Topp