Kjole til bryllup!!

Kh89

Elsker forumet
Vi skal i bryllup neste helg og jeg har ingenting å ha på meg :/ Jeg er på leting etter en maxikjole, jeg synes det er så fint, spesielt nå som jeg har litt mage(i allefall utpå kvelden etter masse god mat). Blir veldig glad om noen vet om nettsider som selger noen fine? Bør ikke koste mer enn sånn ca 700kr ;)

Det behøver ikke å være maxikjole, selvfølgelig, men jeg tenker at mange andre kan bli litt vell lårkort når man har litt mage ;)

Har du sett på hennes og mauritz? De har noen fine på mammaavdelingen tror eg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hva m denne da? Denne likte jeg veldig godt..D er en mammakjol

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    82,5 KB · Visninger: 35
Jeg kjøpte denne først m tanke på at den kan jeg bruke sånn ellers i sommer også

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    85,7 KB · Visninger: 34
Mye salg på floyd.no nå, masse fine kjoler der :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte på nelly :) Mye fint og billig! :)

Sett på B Young? De hadde en maxikjole der i superfine sommerfarger.. Vil ha !

Mener å ha sett mange fine maxikjoler hos HM :)

Er det mulig å ha stroppeløs bh under? Det er jeg helt avhengig av ;) det ser ut som den er litt langt nede på ryggen?
Jeg har bare prøvd den uten bh, den var ganske stram akkurat rundt brystet så for min del gikk det helt fint, og jeg bruker egentlig alltid bh :) Den var faktisk så stram rundt brystet at jeg ikke vet om jeg hadde fått den på med bh :p

Er det mulig å ha stroppeløs bh under? Det er jeg helt avhengig av ;) det ser ut som den er litt langt nede på ryggen?
Men jeg kan prøve den i morgen med bh dersom du vil vite :)

Jeg har bare prøvd den uten bh, den var ganske stram akkurat rundt brystet så for min del gikk det helt fint, og jeg bruker egentlig alltid bh :) Den var faktisk så stram rundt brystet at jeg ikke vet om jeg hadde fått den på med bh :p
Jeg har fått ganske store gravidpupper, så jeg innbiller meg at jeg må ha bh under :p men hvis den er såå stram så trenger jeg det kanskje ikke :p

Jeg har fått ganske store gravidpupper, så jeg innbiller meg at jeg må ha bh under :p men hvis den er såå stram så trenger jeg det kanskje ikke :p
Jeg bruker 80d (eller dd nå som de har vokst litt:p) og det går fint :)

Back
Topp