Kjole til bryllup

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg trenger hjelp til å finne en fin kjole jeg han ha i bryllup. Vi skal i to bryllup i sommer.

Jeg kjøpte en helt vanlig maxi-kjole sist jeg var gravid. Jeg skal i bryllup i slutten av august, så jeg skal bruke den da :) Bare google maxikjole, så kommer det nok opp maaange nettbutikker :)

Me 2! De jeg har prøvd til nå har jeg ikke vært heldig med..

Kjøpte meg en kjole hos ellos nå keg som skal brukes til bryllup i august ;)

Har slitt med det samme, prøvd mange vanlige kjoler i butikken men alt ser bare rart ut. Kan anbefale mamalicious.no .. Og hvis du melder deg inn i kundeklubben deres får du 20% på hele første kjøpet. En kan i samme slengen også handle fra Jack&jones, selected,vero moda, name it osv.samtidig og få 20% på alt :-)

Mange fine kjoler på happymum og!

I går var jeg på b*young og kjøpte meg kjole til bryllup (Xhibition i Bergen).
Hadde masse flotte kjoler der. Jeg har vokst ganske masse over brystet men det var ikke noe problem. Den fremhevet den voksende magen istedenfor. Veldig fornøyd! :)

Årh, så mange fine kjoler!! Synd jeg ikke skal i bryllup :P

Personlig smak er naturligvis en avgjørende faktor i å velge en brudekjole. Noen bruder elsker den sanselige trompet stil kjole, mens andre foretrekker en forseggjort ball kjole for den mest prinsesse-aktig utseende og følelse. Det er naturlig at en brud ser for kjolen som passer til bildet i hodet av en perfekt brudekjole.
Det er så mange online brudekjole butikker, slik som pandadress.com og noen andre. Du kan finne nesten alle typer kjoler her.

De selger jo mange flotte lange kjoler på Nelly.no....Kouture.no har maxikjoler;) Men man vil gjerne gå i butikk å prøve:):)

Last edited:
Back
Topp