Kjole til bryllup?

[Lisa]

Forelsket i forumet
Prøvde ett par kjoler i går, og så ut som et telt... et diiigert telt........

Noen som har sett noen supre gravidfinkjoler som ikke koster en formue?
Og ikke er kjempekorte... ;)

uff føler med deg der... vanskelig å finne noe sånt.. skal selv i bryllup i AUGUST!! jeg er stor nå så da lurer jeg skal finne noe fint som faktisk passer når den tid kommer... hehe... 

Uff ja... håpløst...
Er i august jeg og skal.... Trodde ikke det kom til å bli noe problem men nå tror jeg det... VIl ikke være telt!!! ;)

Jeg skal også i bryllup. Skal i september, så vanskelig å kjøpe kjole nå. Har jo ikke peiling på hvor stor jeg blir. Håper jeg finner noe i butikkene når den tid kommer. Såg en høygravid som hadde en fin kjole som hun hadde kjjøpt på nelly.com på mamma siden. (fant den ikke igjen nå [:(])

Off, det er vanskelig ja. Har jo IKKE lyst til å se ut som et telt. Hva er best da? Lang eller kort kjole. Tror jeg vil ha ensfarget, det gir vel mest ro over kjolen slik at jeg ikke ser gigantisk ut. Hehe..

Lykke til jenter! Gi beskjed hvis dere finner noe på nettet da![:)]

Ensfarget er sikkert ikke så dumt nei!!!

Skal si i fra om jeg finner noe, men føler jeg har lett overalt - både i butikker og på nett [8|]

Personlig liker jeg denne kjolen: http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/mama-licious-100226/fomle-jersey-dress-5355-643/

Finnes også i sort. Det viktigste er at kjolen har en binding av noe slag under bysten. Da får du fram livet, og så blir magen så flott! Syns det er vanskelig å finne noe som er flatterende både over bysten, livet, magen OG rumpa. Pleier derfor ikke bry meg så mye som rumpe-delen, men fokuserer heller på bysten og magen [;)]

har skjønnt at æ ikke e den eneste som slit med det problemet....æ ska i bryllup 17 juli og finn ikke kjole [:@][:(]

hater teltkjoler[X(]
var og prøvde noen gravidklær og såg ut som et telt alt sammen..
vil jo ikke skjule at jeg er gravid heller da.
ser jo bare feit ut med sånne klær.

Dette er iallfall ikke en teltkjole: http://www.denkulemage.no/ og kjolen Marokko kjole, ettersittende knelang.

Hei - sniker litt fra desember.
På asos.com har de masse fine gravidkjoler - både korte og lange!
Jeg skal kjøpe derfra til bryllup i august...

Åhh forrige gang jeg var gravid måtte jeg i to bryllup, var skikkelig møkk og prøve kjole med den magen, alt av gravidkjoler som var i de butikkene i nærheten var grusome, men fant faktisk en fin svart en på vero moda, kne lengde med mage (nå er ikke jeg så veldig lang av meg da) gikk litt ut under puppene med ikke sånn at det ble telt, billig var den også [:)]

Jeg skal i bryllup 24. juli og har trålet hele Oslo etter kjole. Etter fire uker med iherdig leting - fant jeg til slutt en som jeg var kjempe fornøyd med på Espirit (dessuten var den på salg). Lilla kjole med volanger. Kjøpte stor størrelse (str. 42) så den er ganske vid. Tenkte evt. å ha et belte eller sløyfe i livet (eller under brystet).

Forrige gang jeg var gravid og i bryllup sydde jeg kjole. Var 5 dager på overtid så det var helt umulig og ikke se ut som et telt.... dessuten i det hele tatt å finne en kjole som passet. Så har man evt. litt tid til overs er det alltid morsomt med selvsydd kjole.

Jeg ville heller ha sett meg om etter en vanlig LANG selskapskjole,eller sommerkjole jeg [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp