Kjole til bryllup i juli!

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Uææ- trenger litt hjelp! Jeg leter febrilsk etter en kjole til et bryllup i juli. Jeg har funnet et par på asos.com, men skulle gjerne funnet noen fra norske nettsider så jeg slipper tollen...

Noen tips?

Jeg har allerede sjekket ellos, laredoute, nelly og h&m...

på byoung har de mange fine. det er "vanlige" kjoler men som gravide greit kan bruke. Jeg har selv kjøpt en der som jeg har brukt når jeg var gravid

på byoung har de mange fine. det er "vanlige" kjoler men som gravide greit kan bruke. Jeg har selv kjøpt en der som jeg har brukt når jeg var gravid

Var innom BYoung i dag faktisk, men fant ikke no' :( De hadde et par lilla lange kjoler, men det var så mye strass og det er liksom ikke helt meg... Jeg liker det enkelt og elegant ;)

Eg har kjøpt kjole på kappahl som eg skal ha i bryllup i sommar. Vanlig kjole med høyt liv :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøper du gravidtøyet eller vanlige tøyet? Har sett på noen av de lange, vanlige kjolene, men er redd de ikke passer... Hmm...

Eg har kjøpt kjole på kappahl som eg skal ha i bryllup i sommar. Vanlig kjole med høyt liv :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får ta meg en tur ned til sentrum og kappahl i morgen... Var ødelagt i bekkenet etter en time på Storosenteret i stad :/

Syns den var utrolig søt ^^
Tror du kommer til å bli kjempe fin i den :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Syns den var utrolig søt ^^
Tror du kommer til å bli kjempe fin i den :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Takk! Jeg håper det blir fint... spørsmålet er om jeg kommer meg inn i høye hæler den dagen; har ikke satt på meg hæler etter at jeg ble gravid. Har liksom ikke orket tanken! På Boots hadde de lårhøye støttestrømper, så tenkte jeg skulle gå til innkjøp av de :P Kanskje det hjelper på hovenheten den dagen også ;)

Back
Topp