Kjole til barnedåp/bryllup... :O

Frk.trønderspire

Andre møte med forumet
Er invitert i barnedåp til niesen min den 17.april (1 mnd før termin)... Og bryllup til en av mine beste venninner 25.juni (altså 1 mnd etter :P). Alle kjolene mine som har vært OK tidligere i graviditeten er nå enten for korte foran eller de har blitt for trange på nedre del av magen/hoftene, så må visst ha en ny kjole til barnedåpen og tenkte kanskje noen hadde tips til kjole som også kan brukes i bryllupet etterpå?

Skeptisk til å komme inn i mine gamle kjoler allerede 2-6 uker etter fødsel, følte meg ikke vel i det sist ihvertfall :/ Helst ikke pastellfarger/hvitt, hvis den er ammevennlig er det tommel opp! :D Forslag???

Jeg kjøpte en av samme grunn (konfirmasjon,dåp og bryllup og en kjole som passer om man er gravid eller ei) kan legge ved bilde:)

Kjøpt hos Floyd:) er glidelås bak,slik at jeg åpner der når jeg skal amme:)

Vedlegg

• 1457446270572.jpg
    1457446270572.jpg
    39,6 KB · Visninger: 68
Jeg har to ammekjoler fra boob, som også passer gravidmagen. Skal i både selskaper og konfirmasjonen før termin, så de er gull verdt!

Kjøpt hos Floyd:) er glidelås bak,slik at jeg åpner der når jeg skal amme:)
Syns den kjolen er SÅ fin! :D Så på den sammen med mamma i sommer, men får du underskjørtet til å bli fint? Har en lignende floydkjole fra tidligere i str 14, men underskjørtet bare bretter og krøller seg sånn over magen og det vises så godt :/ De har vel ikke større enn 14 heller?

Jeg har to ammekjoler fra boob, som også passer gravidmagen. Skal i både selskaper og konfirmasjonen før termin, så de er gull verdt!
Så glad i boob sine klær, de er kjempegode :) Har du link? De jeg finner er bare korte og sånn "halv fine", venninna mi som skal gifte seg er ganske streng på dresskoden og det skal helst være galla, men iallefall veldig pent :/

Syns den kjolen er SÅ fin! :D Så på den sammen med mamma i sommer, men får du underskjørtet til å bli fint? Har en lignende floydkjole fra tidligere i str 14, men underskjørtet bare bretter og krøller seg sånn over magen og det vises så godt :/ De har vel ikke større enn 14 heller?
D er den fineste kjolen jeg har hatt ihvertfall!:D synes både underskjørtet og d utenpå legger seg utrolig fint over magen:) usikker på str,tror jeg kjøpte 12 eller 14 og synes d er god strikk under bysten:)

D er den fineste kjolen jeg har hatt ihvertfall!:D synes både underskjørtet og d utenpå legger seg utrolig fint over magen:) usikker på str,tror jeg kjøpte 12 eller 14 og synes d er god strikk under bysten:)
Kanskje det blir en tur å se etter den da :D Litt dyr, men passer jo evt. etter svangerskapet også :P

Back
Topp