Kjole til 17. Mai

Sun_shine

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Sensommerbarna 2019
På 17. Mai er jeg ca 17 uker på vei og har lyst å gå i en ny og fin kjole. Har dere funnet noen fine kjoler (maxikjole/gravidkjole e.l.) i butikkene eller på nettet? :)
Og forslag om noen fine sko til? Tror ikke jeg kan gå rundt i høyhelte sko.

Jeg satt faktisk akkurat å tenkte på dette:) håper noen har tips. Har ingenting å gå me og føler meg oppblåst og ikke akkurat lysten på butikkshopping:) kanskje noen nettbutikker har noe fint?:)

På 17. Mai er jeg ca 17 uker på vei og har lyst å gå i en ny og fin kjole. Har dere funnet noen fine kjoler (maxikjole/gravidkjole e.l.) i butikkene eller på nettet? :)
Og forslag om noen fine sko til? Tror ikke jeg kan gå rundt i høyhelte sko.

Jeg har en kjempefin Maxi kjole fra Indiska, men har ikke noe å ha under. Jeg takler ikke når jeg blir varm og lår som gnager mot hverandre :p:p tips?

Som sko skal jeg ha et par flate sandaler som er åpne dersom været tillater det

Jeg har et ørlite håp om å få på meg bunaden da den var altfor stor i fjor. Så avventer så lenge som mulig :)

Jeg synes disse var veldig fine! Og den typen er fin uansett hvor stor eller liten man er. Har flere slike som ikke er for gravide, og jeg lever i de om sommeren. Er ganske kraftig med mage fra før, og de sitter kjempegodt på meg :D også er det gratis retur på Zalando, så om de ikke er fin på så koster det ingenting å ombestemme seg ;)
https://m.zalando.no/envie-de-fraise-fotsid-kjole-deep-blue-ef329f026-k11.html
https://m.zalando.no/zalando-essentials-maternity-fotsid-kjole-dark-blue-zx029fa00-k11.html
https://m.zalando.no/envie-de-fraise-zora-jerseykjole-off-white-navy-blue-ef329f028-a11.html

Om du vil bruke noen kroner ekstra og ønsker en kjole som du kan bruke etterpå, så anbefaler jeg de lange kjolene fra Floyd. Denne har jeg, og den skal jeg bruke både 17 mai og 5 juni på dåp :) god plass til mage!
ImageUploadedByBV Forum1460279946.267022.jpg

Er i New York på 17.mai, så bunaden utgår iår (sikkert like greit ;)) Kanskje jeg kan kjøpe en ny kjole der, for det blir uansett litt feiring på sjømannskirka :)

Jeg vil å anbefale Zalando, de har mye mammaklær og maaange kjoler i sitt sortiment :)
Du må jo ikke kjøpe en mammakjole vet du, det går greit med en som er vid fra midjen/bysten og ned :) jeg har nettopp kjøpt 4 kjoler (vanlige, ikke gravid-kjoler) som jeg planerer å ha i sommer :) den ene skal jeg ha i bryllup i juli.

Om du vil bruke noen kroner ekstra og ønsker en kjole som du kan bruke etterpå, så anbefaler jeg de lange kjolene fra Floyd. Denne har jeg, og den skal jeg bruke både 17 mai og 5 juni på dåp :) god plass til mage!
Vis vedlegget 171024
Jeg har kjempelyst på sånn type kjole fra floyd, til 17 mai og konfirmasjon. Men de hadde nesten bare i lange utgaver i år.... Ønsker meg en sånn bare kort, og det hadde de desverre bare noen få av... Jeg ser bare rar ut i lang kjole, har så lange bein og kort rygg.... Noen som vet om andre som har lignende kjoler som floyd? men flere korte modeller :)

Takk for gode tips :) kanskje jeg må lete litt i butikker. Jeg er bare 165 cm høy og trenger stor str pga puppene og magen så lurer på om mange av maxikjolene blir for lange til meg...

Høyhælte sko gikk jeg i helt til 8.mnd sist, da mannen måtte si stopp :P men finnes da mange fine kjoler med høyt liv, 17 uker er jo ikke så mye enda at man får stor mage :)

Høyhælte sko gikk jeg i helt til 8.mnd sist, da mannen måtte si stopp :p men finnes da mange fine kjoler med høyt liv, 17 uker er jo ikke så mye enda at man får stor mage :)
17 uker er ikke så mye nei. Men tenkte å bruke kjolen videre i sommer så greit å ha noe man vet man kan vokse i :)

Jeg vil å anbefale Zalando, de har mye mammaklær og maaange kjoler i sitt sortiment :)
Du må jo ikke kjøpe en mammakjole vet du, det går greit med en som er vid fra midjen/bysten og ned :) jeg har nettopp kjøpt 4 kjoler (vanlige, ikke gravid-kjoler) som jeg planerer å ha i sommer :) den ene skal jeg ha i bryllup i juli.
Jeg finner ikke mammatøyet jeg :/ lasta ned appen og lette etter det på nettsiden. Går det kanskje ikke an å spesifisere det på "mammaklær"?

Jeg finner ikke mammatøyet jeg :/ lasta ned appen og lette etter det på nettsiden. Går det kanskje ikke an å spesifisere det på "mammaklær"?
Fant utav det :) måtte først velge kategori av typ klær jeg ville se, for så å velge mammaklær :) sykt mye de hadde :)

Fant utav det :) måtte først velge kategori av typ klær jeg ville se, for så å velge mammaklær :) sykt mye de hadde :)
Ja litt forvirrende første gangen. Letet lenge jeg også :p utrolig mye klær, nesten for mye å velge i. :D

Floyd kjølene er veldig greie :) for de har et fint snitt, hvor de bare strammer under brystene. Så er det også strikk i ryggen på de fleste. Da vil de jo passe når du er gravid og etter graviditeten også :D de har både fotside og knelange kjoler :)
Har noen eksempler her:
ImageUploadedByBV Forum1460310067.829082.jpgImageUploadedByBV Forum1460310076.248647.jpgImageUploadedByBV Forum1460310083.852441.jpg

Jeg har ikke heller funnet det på appen, og heller ikke på nettsiden om du bruker mobil!
Men nederst på mobil-siden finner du "til vanlig nettside" og da kommer mammaklær opp som valg om du velger "Klær".
Litt kranglat, men jeg håper de ordner det.

Ev kan du søke på mammaklær i appen og :)

Back
Topp