kjole i bryllup

fru_z

Glad i forumet
Jeg skal i bryllup i august, og kikker litt etter kjole nå.
Jeg falt helt for denne kjolen, men er litt usikker på om jeg kan bruke den i bryllup? Er den for lys i fargen? Det står at den er champagne-farget.

Veldig fin kjole..Men er fargen slik det vises på bildet, synes jeg den blir for hvit..tror ikke jeg hadde kjøpt den til bryllup.. Men lykke til med kjolevalg;)

Jeg syns også kanskje den var for "brudete" men hva med å bytte ut beltet i livet med noe annet? En annen farge?
Ha fargerike smykker, sjal, belte, noe i håret, jakke, sko osv!

Syns ikke du kan ha den i bryllup - ser alt for hvit ut, og for brudekjole.

Æsj, var vel egentlig det jeg visste.
Hadde det ikke vært for at jeg skal ha kjole til bryllup, så hadde jeg kjøpt den. Synes den var nydelig :)
Jaja, letingen fortsetter...

Jeg ville ikke brukt den i bryllup, ble for hvit.

Som kjent skal en ikke bruke hvit, rødt og sort i bryllup.................

Henger meg på resten, den er litt for lys

nydelig kjole, men kan ikke brukes i et bryllup, til det er den altfor hvit/lys i fargen..

Var for lys men kjempe fin.
Veit selv hvor vasnkelig det er å finne kjole for eg har selv godt på kjole jakt til eg skal i bryllup i august,eg fann min tilslutt på divakjoler.

Lykke til og håper du finner noe.

Jeg hadde lett brukt den i bryllup! Er jo bare å tone den ned med lit mer casual tilbehør da! ;)

Velg et sjal/bolero med en mørkere farge og ikke ha hvitt tilbehør ellers. Synes ikke denne var for lys, men jeg vet jo ikke hvordan bruden tenker om slikt.. Om du er usikker så ville jeg ha valgt en annen kjole :)

Back
Topp