kjole fra ebay

*Grey*

Elsker forumet
Mailykke <3
Dere som har bestilt brudekjole på ebay, ikke spesialsydd, men vanlige størrelser,
hvor lenge måtte dere vente før dere fikk de?
Den jeg har sett på sendes fra kina.

Spørs helt på selgeren det egentlig, du kan jo sende en melding og spørre, eller sjekke detaljene på kjolen:)

Jeg har ikke kjøpt bruudekjole, men myyyyye annet på ebay fra kina bla.

vanlig småting, som ikke går i kontroll på tollen tar alt fra 3-7 uker ca er min erfaring, men ting som må innom til tolling/kontroll tar ennå lenger tid.

Men jeg hadde nok iallfall regna med minst 6-8 uker, om den er ferdig og de har den på lager.
(og evt om den må syes i norge så hadde jeg nok beregna minst 2 uker der også.)

Eller vet jeg at veldig mange er fornøyd med denne nettbutikken:

http://www.jkdress.com/

De er nok kjappere enn ebay også, vil jeg anta.

Jeg bestilte brudekjolen min på nett,og det tok 16 dager.. Helt vilt egentlig. Bestilte en kjole,en etterligning av en designkjole.. Betalte 410 kr inkl frakt.. Kunne jo ha vært skikkelig dårlig kvalitet,men ble superfornøyd. Passet på en prikk,og kvaliteten var bra. Fikk masse skryt for den. Bestile også brudepikekjoler tre uker før bryllupet,de rakk frem...

Lurer jeg også på

Svimegurine skrev:
Jeg bestilte brudekjolen min på nett,og det tok 16 dager.. Helt vilt egentlig. Bestilte en kjole,en etterligning av en designkjole.. Betalte 410 kr inkl frakt.. Kunne jo ha vært skikkelig dårlig kvalitet,men ble superfornøyd. Passet på en prikk,og kvaliteten var bra. Fikk masse skryt for den. Bestile også brudepikekjoler tre uker før bryllupet,de rakk frem...

Har du lyst til å vise bilde? :)

Back
Topp