Kjipt legebesøk!

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Hadde legetime i dag, var 5+4.. Har spottet litt brunt i går og i dag, så forhåpningene var ikke kjempe store! Kom inn fikk forklart meg, sa jeg ville ta både blodprøve og urinprøve! Urinprøven fikk jeg beskjed om at var veldig svak så den ble regnet som negativ:( så da er det vel bare å vente på bekreftelse med blodprøven:( så det var vist ikke meningen at dette skulle gå veien alikevell! Men! Nå har jeg hvertfall fått bekreftet at det faktisk ER mulighet for meg å bli gravid uten assistert befruktning, som jeg har fått beskjed om tidligere at skulle være nesten umulig!:D så får prøve så godt jeg kan å se det positive i en helt forferdelig situasjon!

Men vil ønske dere flotte april damer masse lykke til videre!<3 å håper at jeg er den siste som forlater dere!

Utrolig leit å lese! Men så deilig at dere klarte det på egenhånd og vet at det er en mulighet! :D

Håper det kommer en ny spire snart og at den klamrer seg fast!

Dette var trist å lese! Det er bra du fokuserer på det positive - dette kan dere klare på egenhånd! Ønsker dere lykke til videre! ❤️

Så trist å høre. Men som du sier, det er fint å vite at man faktisk kan bli gravid :) Men enda er vel ikke alt håp ute;)

Masse lykke til videre!!

Det var trist... Lykke til.. kanskje blodprøven viser at det er håp allikevel..

Uff trist å lese :( Er en deilig følelse å vite at man kan bli gravid :) Lykke til videre <3

Uff da så trist å høre:(

Så trist :( Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til videre ❤️

Huff det var leit, håper blodprøven slår til og gir deg gode nyheter likevel <3

Krysser fingrene for deg. Var gtest streken sterk før da? Kan du være kortere på vei? Håper det ordner seg og at du på den ene eller andre måten sitter med en arving i armene om ikke så alt for lenge:-)

Back
Topp