Kjipt i uke 35 :(

Izzy82

Betatt av forumet
Det føles som vi har rundet et nytt hjørne her. Sov ikke i det hele tatt i natt, vanskelig og beskrive men vondt og urolig i kroppen. Stod bare opp men sliter konstant med halsbrann til tusen nå. Fikk en liten lur men hele overdelen av magen er vond som et åpent sår.....blir vaneligvis bedre av og sove men nå er jeg MER mørbanket. Smerter i ryggen innimellom men de gikk bort....er dette starten på en ny fase eller noe jeg burde sjekket ?

Ville ha kontaktet lege eller jordmor, eventuelt føden.
De kan svare bedre på dette da de kan undersøke deg.

Regner med at det bare er livmora som er i strekk og selve mageskinnet som har strukket seg så mye at det er underhuden som sprekker. Det skjedde med meg og var dritvondt. Ingen måtte komme borti magen min og e klarte ikke å komme borti ting, sånn som underskapet på vasken når e pussa tennene.

Det føles som vi har rundet et nytt hjørne her. Sov ikke i det hele tatt i natt, vanskelig og beskrive men vondt og urolig i kroppen. Stod bare opp men sliter konstant med halsbrann til tusen nå. Fikk en liten lur men hele overdelen av magen er vond som et åpent sår.....blir vaneligvis bedre av og sove men nå er jeg MER mørbanket. Smerter i ryggen innimellom men de gikk bort....er dette starten på en ny fase eller noe jeg burde sjekket ?

Hva med og ta turen til en svømmehall med terapibad? Bli litt vektløs og få slappet av i musklene?

Åh det hørtes himmelsk ut. Jeg tenkte faktisk på det tidligere i dag men vi hadde ikke badetøy med oss da. Men nå er alle vontene kommet i skyggen av min ektemanns nøttekake med sjokolade og kaffikrem. <3

Åh det hørtes himmelsk ut. Jeg tenkte faktisk på det tidligere i dag men vi hadde ikke badetøy med oss da. Men nå er alle vontene kommet i skyggen av min ektemanns nøttekake med sjokolade og kaffikrem. <3

Åh så deilig og få servert kake :) håper det lindrer en god del!
Jeg har litt trua på avslappende bad som er stort nok til og ligge og duppe :-) et langt baderør som man ligger på og kulern...det er digg det!

ahhh...min mangel på badekar er lindret kun av nøttekake. Men den mer varige løsningen involverer boblebad og kombinert steamdusj noe jeg visst glemte og fortelle julenissen om. Får romstere litt på finn.no igjen ;)

Høygravid (fra uke 34) er vel en egen "fase".

Har dessverre ikke noe positivt å komme med, da jeg måtte sove nesten sittende de siste ukene mine forrige gang... Men det var pga bekkenproblemer!!

Hvis det er vondt å ligge kan jeg hvertfall anbefale å bygge opp så masse puter du kan, evt en sånn svær hotellpute (det hadde jeg), sånn at du kan slappe godt av i en bakoverlent sitteposisjon:-) da fikk jeg endelig sove litt:-)

:) Vel, det hadde jo vært trist om alle sa det var heeelt fantastisk.... og jeg ikke sjønnte noen ting. :sorry: Selv om det vitterlig høres kjipt ut..... så gir du jo noen gode tips her. Det jeg kan legge til at da jeg tiligere snudde meg veldig kontant og fort for ikke å våkne, litt kjipt når alt på innsiden kommer i slow motion etterpå gjerne med halsbrann til tusen. Så nå snur jeg meg sånn 20 grader om gangen saaakte slik at alt kommer frem samtidig lol. :) Gleder meg til og sove sittende da jeg skal male øyelokkene slik at det ser ut som jeg alltid er klin våken haha....:hilarious:

Back
Topp