Kjipt å ikke få sex!!

øyensten

Flørter med forumet
Noen av oss mister sexlysten, men andre øker sex apetitten enormt!
Jeg er en av dem som går små kåt mye av dagen....
Problemt er då at jeg og eksen slo opp når jeg var ca. 3 måneder påvei...
De fleste klarer seg med leketøy osv., og det kan for all del hjelpe en liten stund.... men så trenger du de ekte sakene! Og jeg vil ha godsakene, helst igår...
Jeg og eksen har slete endel, mye krangling, misforståelser osv., men sexen var alltid god, og etter en av få høfligere samtaler nevnte han sex " det var værtfall en ting vi klarte, bare te å gi beskjed hvis du har....."
Tilbudet frister! Men hadde vi klar å skille ting, la sex bare være sex ikke noe mer.... Eg hadde klart det, men eg jo steinkåt nå, men hadde han??

Må nesten unnskylde meg, jeg slapp "grisen" i meg løs her, håper ingen føler full avsky av dette.

:)) Bra vi kan slippe oss litt løs her inne med ALLE graviditetsfrustrasjonene :))Men tror ikke jeg skal komme med noen råd på hva du skal gjøre. Hvis du vet at han kan skille sakene er det kanskje ikke så lurt hvis du ikke vil bli sammen med han igjen på flere fronter.

Her er det bare å si hva man vil ;) Er jo noe de fleste går å tenker på uansett :P

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er jo alene selv. Og jo vanskeligere det er å få sex, jo mer vil man ha det. Hehe. Rart det der.

Å bruke x`en som "elsker" var ingen god løsning for meg. Dette gjaldt da min første type som jeg har de 2 første barna med(ikke han jeg venter barn med nå).
Det endte med sjalusi og følelser uansett. Vi hadde liksom hatt et forhold veldig mange år.
Så jeg har bestemt meg for at han jeg venter baby med nå ikke skal få røre meg en gang.

Men klarer dere å skille dette med følelser er det jo helt greit ;) 

Skjønner godt frustrasjonen din, og når man virkelig vil ha sex og ikke får det blir kroppen helt rar :p

Hvis dere klarer å skille det ut så sex bare blir sex ville jeg tatt tilbudet, men da må dere stoppe med engang ting blir vanskelig.

Det skal vist gå heilt fint så lenge du ikke bruker den inni deg, men holder deg til klitten:-)

*ler* nei babyen vil vi ha i godt behold, og ikke ødelegge noe for hann/henne på noen så helst måte, men så vil vi jo o`ha litt god kos vi o:-) Godt det finnes kompromiss:-)

Forstår godt frustrasjon, men sex med x er som regel trøbbel...

Klarar de det så er det jo ikkje noko problem, men erfaring tilseier at det fort blir krøll og kjensler involvert. Lukke til uansett kva du finn ut av!

Back
Topp