Kjipe symptomer i tredje trimester

Bezoar

Flørter med forumet
Noen som har fått noen nye, "artige" plager? Jeg har endelig fått kontroll over halsbrannen (lovehearts), men har nå fått restless legs/mauer i beina i den ene leggen :hungover::anyone

Strekk i leggene har gjort sitt inntog for fullt her i gården. SÅ vondt :banghead:

Halsbrann og vanskelig for å sove! Vet ikke om det siste er et symptom akkurat, men utrolig irriterende. Jeg er jo så trøtt hele tida!:confused013

Jeg gikk fra konstant kvalme, til halsbrann forrige gang. Håper det ikke blir et kjempe problem for deg fremover :)

Ingenting spesielt annet enn søvnproblemer. Våkner minst én gang i timen..:coffee Om dette fortsetter ut svangerskapet er jeg iallefall klar for litt våkenetter:p

Har fått tilbake uggenheten fra første trimester, men det går heldigvis fortere over nå. Må bare passe på å spise hyppig.

Føler meg så heldig når jeg leser om andres gravidplager :shy: Har det fortsatt veldig enkelt og lever stort sett som før. Føler meg tyngre, tisser en gang i timen om natta og begynner å kjenne vondter i ryggen ved tungt arbeid på jobb + kynnere. Men jeg klager ikke! Samboer spør hver gang jeg huffer meg når jeg reiser meg fra sofaen om jeg er lei av å være gravid, men jeg må si: jeg er virkelig ikke det. Jeg nyter det, til tross for hvor utålmodig jeg er på å møte lille :-)

Plis, ikke hat meg :hilarious:

Føler meg så heldig når jeg leser om andres gravidplager :shy: Har det fortsatt veldig enkelt og lever stort sett som før. Føler meg tyngre, tisser en gang i timen om natta og begynner å kjenne vondter i ryggen ved tungt arbeid på jobb + kynnere. Men jeg klager ikke! Samboer spør hver gang jeg huffer meg når jeg reiser meg fra sofaen om jeg er lei av å være gravid, men jeg må si: jeg er virkelig ikke det. Jeg nyter det, til tross for hvor utålmodig jeg er på å møte lille :-)

Plis, ikke hat meg :hilarious:

Er jo helt fantastisk å ha det slik[emoji173]️ du må bare nyte det[emoji7][emoji7]

Har slitt med halsbrann nå ellers har jeg det som plommen i egget[emoji8][emoji7] Nyter å ha bebis i magen, men begynner jo å bli tyngre[emoji9]

Fått tilbake den konstante trettheten, samt kvalme men heldigvis fortere forbigående enn i begynnelsen. Bekkenplager har trådd til for fullt og vanskelig å finne behagelige liggestillinger, samtidig som det er kjempe anstrengende å snu på seg [emoji23] føler meg som en hval! Men disse tingene kompenseres heldigvis med mer liv i magen og det faktum at jeg er i siste innspurt av graviditeten [emoji2][emoji813]️

Jeg er litt mer trøtt nå, merker det. Trøtt nå som kl er nesten 21.00[emoji23]

Er alene hjemme med toåringen, vi har begge lagt oss for lenge siden :hilarious: Vell og merke med iPad på fanget for min del. Men fy søren den trøtta! :smiley-ashamed004
Hahaha, godt det ikke bare er meg sier nå jeg[emoji23] [emoji11] Er brukbart trøtt nå jeg og. Nettopp lagt snuppene og skal give meg i dusjen også er det natta her og[emoji122]

Har fått urolige bein, magen er så stor at den klemmer for blodtilførselen til beina hvis jeg sitter for lenge:p Kvalmen har kommet igjen, men tror det er jerntbl jeg tar som er årsaken til det. Merker at det begynner å bli tyngre å røre på seg pga den store magen:D Har kommet til uke 28+1 idag:)

Noen som har fått noen nye, "artige" plager? Jeg har endelig fått kontroll over halsbrannen (lovehearts), men har nå fått restless legs/mauer i beina i den ene leggen :hungover::anyone

Masse strekk i leggene. Uro i bena var veldig plagsomt med forrige, men holder det i sjakk med magnesium.

Ellers vondt i punkter på utsiden av lårene (bekken?), og alt er generelt tuuungt .

Ogja, dårlig/urolig søvn..

Er sykmeldt pga bekkenløsning, men når jeg får endret på stillinger i løpet av dagen har jeg veldig lite plager. Noe mindre energi enn før graviditet, men det er vel helt vanlig :)
og de vanlige tingene; tisser oftere (ofte oppe et par ganger i løpet av natta for å tisse), og sover litt mer urolig pga ryggen. Men jeg storkoser meg som gravid, og er overlykkelig over å vite at smertene bare er for en kort periode :joyful:

Halsbrann, kramper i leggene, sterkere kynnere, stiv korsrygg!

Trøtt og trøtt. Sliten i kropp. Vondt i bekken og sover dårlig/lite[emoji12] men nå er det siste innspurt

Puppene mine har tatt helt av med verking og stikkende smerte de siste par dagene. Jordmor tror ikke det er brystbetennelse siden de verken er røde eller hovne, og jeg har ikke feber. Men det er veldig vondt :arghh: på engelske forum leser jeg noen som opplever det samme, men virker ikke som om det er så vanlig..

Back
Topp