Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!! Eller jeg plages med krampeStrekk i leggene har gjort sitt inntog for fullt her i gården. SÅ vondt![]()
Om dette fortsetter ut svangerskapet er jeg iallefall klar for litt våkenetter
Har det fortsatt veldig enkelt og lever stort sett som før. Føler meg tyngre, tisser en gang i timen om natta og begynner å kjenne vondter i ryggen ved tungt arbeid på jobb + kynnere. Men jeg klager ikke! Samboer spør hver gang jeg huffer meg når jeg reiser meg fra sofaen om jeg er lei av å være gravid, men jeg må si: jeg er virkelig ikke det. Jeg nyter det, til tross for hvor utålmodig jeg er på å møte lille 
Føler meg så heldig når jeg leser om andres gravidplagerHar det fortsatt veldig enkelt og lever stort sett som før. Føler meg tyngre, tisser en gang i timen om natta og begynner å kjenne vondter i ryggen ved tungt arbeid på jobb + kynnere. Men jeg klager ikke! Samboer spør hver gang jeg huffer meg når jeg reiser meg fra sofaen om jeg er lei av å være gravid, men jeg må si: jeg er virkelig ikke det. Jeg nyter det, til tross for hvor utålmodig jeg er på å møte lille
Plis, ikke hat meg![]()
Er alene hjemme med toåringen, vi har begge lagt oss for lenge sidenJeg er litt mer trøtt nå, merker det. Trøtt nå som kl er nesten 21.00[emoji23]
Vell og merke med iPad på fanget for min del. Men fy søren den trøtta! 
Hahaha, godt det ikke bare er meg sier nå jeg[emoji23] [emoji11] Er brukbart trøtt nå jeg og. Nettopp lagt snuppene og skal give meg i dusjen også er det natta her og[emoji122]Er alene hjemme med toåringen, vi har begge lagt oss for lenge sidenVell og merke med iPad på fanget for min del. Men fy søren den trøtta!
![]()
Noen som har fått noen nye, "artige" plager? Jeg har endelig fått kontroll over halsbrannen (lovehearts), men har nå fått restless legs/mauer i beina i den ene leggen![]()

på engelske forum leser jeg noen som opplever det samme, men virker ikke som om det er så vanlig..