Kjip og rar legetime..

bessy

Forelsket i forumet
Må bare få frigjort litt følelser før jeg finner senga..

Trodde virkelig alt gikk til dundas igjen i dag morges.. Etter dusjen var jeg plutselig ikke øm i puppene mere.. Fikk panikk og trodde det var nok en MA på gang.. Hadde time hos min nye lege, fikk konstantert UVI, men fikk ikke noe for det før jeg hadde levert ny prøve om et par dager[>:] fortalte han også at jeg er mye svimmel og holder på å svime av enkelte ganger, noe han ikke kunne gjøre så mye med, og om symptomene og at jeg var redd for å miste igjen, men fikk bare beskjed om at det var så normalt atte. Nå har de endelig blitt litt ømme igjen, men sitter igjen med en tom følelse og av å ikke ha blitt hørt på. [:(]
Trodde legene var der for å ta oss på alvor jeg men.

huff, ja noen leger er bare bånn rævva.
jeg skal skifte lege nå pga vi skal flytte, men har ikke noe lyst, siden legen min nå er helt super.

noen leger bare later som de ikke hører oss å sender oss ut, skulle nesten tro du var på legevakten, den suger jo rundt om i hele lande i følge nyhetene.

håper testen om noen dager iallefall er bra, en liten trøst oppi det hele iallefall.

desverre slik i mange tilfeller....

Kan jeg spørre hvor i Trøndelag du var hos lege?

Enkelte er sånn ja.. Kjempe kjipt!

Send meg gjerne pm..

(Var så sliten og slapp i går at jeg ikke orket svare på msn..)

Det er desverre ikke alle fastleger som er like flinke og tilstede for oss gravide. Men nå er vi jo ganske preget av alle hormonene som raser rundt i kroppen, jeg griner i perioder hele tiden og er slapp og sliten. Det går nok over etterhvert tenker jeg, eller blir hvertfall litt bedre.
Håper virkelig alt går bra for deg. 

Ja, ikke sant.. Har aldri vært den som har vært syk ellerno, så har aldri visst hvordan jeg skulle dra til legen med problemer.. Er kanskje på tide å finne utav det, men er jo også glad jeg har sluppet. Puppene har heldigvis blitt skikkelig ømme igjen da, og det er jo et godt tegn [:)] Så nå er det bare å vente i en og en halv uke til neste UL. Om alt ser bra ut da, så skal vi uansett juble [:D] Tror jeg skal spandere på meg ei flaske alkohol fri champagne [8D]

Back
Topp