Kjerringtesten

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Er vist "kjerring" eg og ;)

hmmm, jeg også! Men her i huset er det kun mannen som bretter bæreposene sirlig :p

:D:D:D

Jeg er kanskje nærmere 40, men jeg har i hvert fall ikke løper på stuebordet ;):p:rolleyes:
..og kjente meg ikke igjen i så mye annet enn den der med fornuftige sko og at jeg ikke har vett til å kle meg etter alderen :rolleyes::p

Når det er sagt, så må jeg tilstå at jeg hadde hatt kort hår nå på et blunk om jeg ikke hadde visst at kjæresten min hadde flippa :p hehe Han er av den mening at menn skal ha langt hår og jenter skal ha lengre! ;):p
..men så er det heller ikke han som driver og plukker hår alle veier og støvsuger hybelkaniner på størrelse med små katter her til alle tider heller ;):p

Er nok kjerring jeg og..... selv om ikke alt stemte,så var det en del:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Men jeg har ufornuftige sko også altså ;):p
Sist brukt på julebord 3-4 uker før jeg fant ut at jeg var gravid ;):p
(det er her det med å ikke kle seg etter alderen kommer inn i bildet ;):rolleyes: )11.16.38.jpg

Men jeg har ufornuftige sko også altså ;):p
Sist brukt på julebord 3-4 uker før jeg fant ut at jeg var gravid ;):p
(det er her det med å ikke kle seg etter alderen kommer inn i bildet ;):rolleyes: )Vis vedlegget 5221
Utrolig tøffe sko:D:cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Utrolig tøffe sko:D:cool:

Takk! :D Fant ei nettsjappe som har de kuleste skoene ever, så jeg fikk helt dilla :p Har lyst å kjøpe ALT! :p;):D

Har blant annet kjøpt disse der også :D ELSK!! :D:D Gleder meg til det blir varmt nok i været til å bruke dem igjen!

13.18.31.jpg

Takk! :D Fant ei nettsjappe som har de kuleste skoene ever, så jeg fikk helt dilla :p Har lyst å kjøpe ALT! :p;):D

Har blant annet kjøpt disse der også :D ELSK!! :D:D Gleder meg til det blir varmt nok i været til å bruke dem igjen!

Vis vedlegget 5228
Hahahaha, liker at du har løpt for å finne skoene for så å ta bilde av føttene dine:p :D
Kule sko da:cool: ser veldig behagelige ut, akkurat som jeg liker de:D:p

Hahahaha, liker at du har løpt for å finne skoene for så å ta bilde av føttene dine:p :D
Kule sko da:cool: ser veldig behagelige ut, akkurat som jeg liker de:D:p

Hahaha har ikke det da vettu :p Har tømt minnekortet i mobilen for bilder, og visste det lå et "skrytebilde" der som jeg sendte til ei venninne da jeg hadde kjøpt dem ;):p De er litt stive, for sålen er ganske tykk, men man ofrer litt for så kule sko ;):p:rolleyes:

Vis vedlegget 5228
Liiiker dem altså:cool::cool::p

Hvis andre enn meg har skodilla, så har de MASSE kult på Sinister Soles :D:D

Back
Topp