Kjerringrådtråd!

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Nå nærmer august seg med stormskritt, og jeg er nok ikke den eneste som begynner å bli veldig spent på å møte den lille snart:dummy::dummy1: Derfor tenkte jeg det kunne være morsomt med en tråd for alle kjerringråd man har hørt om, for å sette i gang fødselxsmile5

så, kjør kjerringrådtråd!:D
 
Har hørt at fersk ananas skal kunne sette i gang fødsel:D
 
Har hørt at fersk ananas skal kunne sette i gang fødsel:D
Så artig! Jeg elsker Ananas! Så det skal jammen prøves:happy::woot: Samboeren ville ha ei uke ferie først, så setter i gang med alle kjerringrådene om ei uke!

Også vet jeg ikke om dette er et godt kjerringråd eller ikke, men å gå tur skal visstnok kanskje kunne hjelpe.. gikk en tur i dag, ble da sliten og fikk kynnere om ikke annet:p
 
Spise ananas, spise kanel, spise sterk mat, gå tur.
Sex er visst det beste (i følge ei venninne som har jobba på føden)
 
Hvis jeg går over tid så skal jeg prøve :
Sex
Gåtur
Stripping
Spise sterk mat/annet som gjør at jeg får diaré
Ta klyster
Fotsoneterapi
Og noe av dette må jo da sette det igang tenker jeg ! :hilarious: Er 38+1 i dag, kunne begynt nå men har ikkje sjekket om jeg er moden ennå så da gidder jeg ikkje.. da er det som regel liiten effekt :rolleyes: Pluss at både mini og jeg har det veldig bra så han må bare være der litt til :love7
 
Sex/sæd er vel det eneste som er bevist at kan fungere for å sette i gang fødsel hvis man er moden:p
 
Last edited:
Tror ikke på noen av kjerringrådene, det skjer når det skjer. :p

Hvis jeg skal følge hva jeg selv gjorde sist for at vannet gikk, så må jeg sitte i bilen ved en Pokegym og spise Sjokoringer mens jeg fanger Pokemon. :hilarious:
 
Det eneste vi kommer til å prøve er masse sex, stimulering av brystvorter samt masse hvile. Det er visst det som skal til! Mye av det andre som anbefales kan faktisk utsette fødsel da den gjerne ikke starter om man er sliten (etter masse turgåing, trappegange +++) og sterk mat har jeg hørt man bør være forsiktig med sånn mtp å sette igang løs mage.

Sex og hvile skal jeg derimot klare å fikse :angelic:
 
Bringebærbladte skal være godt for å forbedre til fødsel. Om det er noe hold i det aner jeg ikke men tatt noen kopper:)
 
Sniker :)

Vel, ananas har vært min store cravings de siste to mnd. INGEN FØDSEL for å si det såååånn:shifty::shifty: sex har heller ikke hatt noen effekt, så det peset gidder jeg ikke mer:hilarious:
Bringebærblad har ikke i utgangspunktet effekt på å føde tidligere men at livmor jobber bedre før, under og etter fødsel. Samme med akupunktur. Så det er absolutt verdt det, men det setter neppe i gang noe. Her er jeg på dag 3 over termin og DØØØØØR etter å føde snart!!!
 
Sniker :)

Vel, ananas har vært min store cravings de siste to mnd. INGEN FØDSEL for å si det såååånn:shifty::shifty: sex har heller ikke hatt noen effekt, så det peset gidder jeg ikke mer:hilarious:
Bringebærblad har ikke i utgangspunktet effekt på å føde tidligere men at livmor jobber bedre før, under og etter fødsel. Samme med akupunktur. Så det er absolutt verdt det, men det setter neppe i gang noe. Her er jeg på dag 3 over termin og DØØØØØR etter å føde snart!!!
Hvordan går det med deg?:happy: Baby ennå?:rolleyes:
 
Idag har jeg kjøpt bringebærbladkapsler, ananas og skal legge inn aksjer på litt spermxsmile5

Kjør fødsel:joyful:
 
Back
Topp