Kjerringråd

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har noen gode råd for å få i gang fødsel?
Litt tidlig enda, men gøy å høre andres erfaring :banghead:

Last edited:
Sex. Viktig at mannen har utløsning nermest mulig livmorhalsen. Det er noe i sperm som modner livmorhalsen.

Stimulering av brystvortene. Vet ikke om det var det som satte i gang fødselen sist, men stimulerte brystvortene på kvelden før jeg la meg og våknet med rier i 6 tiden. :p

Noen som har noen gode råd for å få i gang fødsel?
Litt tidlig enda, men gøy å høre andres erfaring:)

Lakserolje funket godt sist gang, men viste ikke da at det va en av de mange kjerringrådene.
Magen hadde stoppa helt opp, så legen anbefalte 5ml lakserolje for å få fart på tarmsystemet.
Endte med vannavgang, foster som hadde besjet i magen og tok ca 45 min fra null åpning og første ri til ungen va ute. Men gjør det ikke igjen :banghead:

Roter meg aldri borti lakserolje igjen. Jeg fikk SKIKKELIG tilsnakk av JM på sykehuset pga jeg hadde våre så idiot før min første fødsel. Hun sa jeg ALDRI måtte finne på, og ta det igjen.
Jeg fikk en helvetes fødsel av det. Stormrier, stressa baby som basja i fostervannet, og måtte klippes. Anbefaler IKKE lakserolje til, og komme i gang.
Jeg tok lakserolje når jeg våknet av rier...

Roter meg aldri borti lakserolje igjen. Jeg fikk SKIKKELIG tilsnakk av JM på sykehuset pga jeg hadde våre så idiot før min første fødsel. Hun sa jeg ALDRI måtte finne på, og ta det igjen.
Jeg fikk en helvetes fødsel av det. Stormrier, stressa baby som basja i fostervannet, og måtte klippes. Anbefaler IKKE lakserolje til, og komme i gang.
Jeg tok lakserolje når jeg våknet av rier...

Anbefaler ikke det til noen jeg heller. Hadde aldri hørt om det før, fikk det anbefalt av legen pga forstoppelse. Så trodde det va trygt.

Back
Topp