Kjerringråd

Majasl

Betatt av forumet
Noen som har prøvd noen kjerringråd for å få fødselen i gang? :D

Har prøvd med di andre to, viste seg å koste mer energi å styre med det enn det var verd. Begge er født på overtid

Spiste en del epla m kanel på en par uke før termindato sist... frøkna kom på termin så hjalp vel ikkje sæ mye akkurat:-):-p

Har ein mann som har hørt om kjerringråd... Treng vel igrunnen ikkje gå nærmare inn på ka han har hørt om og syns eg bør prøve... ;)

Sex ;) einaste som e påvist at d funker :) sæd har samme virkestoffet som brukes i modnings piller :) så å ligge helt i ro i 2/3 timer etter Gubben har gjort sitt skal visst hjelpe :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har hørt at bringebær, te og kapsler skal funke og kanel. Noen sier også at det og sitte og gynge på en pilates ball skal gjøre susen. Men det eneste jeg har hørt, som virkelig skal funke, er sex! Da sæden visst skal gjøre underverker ;)

Hehe da er den med sex mannen her å vil prøve :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også hørt at å stimulere brystvortene over lengre tid kan hjelpe, også noen trykkpunkter under føttene? Mener å huske det fra sist :)

Sex ;) einaste som e påvist at d funker :) sæd har samme virkestoffet som brukes i modnings piller :) så å ligge helt i ro i 2/3 timer etter Gubben har gjort sitt skal visst hjelpe :p

2-3 timer i ro? Uten å gå på do? Er det faktisk mulig?? ;)

Har også tro på sex :P leste på nettet om "rikshospitalets sex-oppskrift".. Selv tror jeg ikke akkurat det skal gjøre noe spesielt susen med den stillingen som står der. Men er vel lov å prøve :D

Jeg drikker bringebærbladte, aner ikke om det funker, men den smaker godt om ikke annet :) Skulle egentlig til modningsakupunktur, men vet ikke om det er vits i, da jeg har hatt veldig mye kynnere siste par månedene... Noe må de da ha vært godt for?

Vi prøvde det siste gang..... 2 timer etter at vi hadde sex våknet jeg med skikkelig rier med 2 minutter i mellom. Vi kjørte i full fart på føden men nei da.... Ingen åpning... Vi prøvde flere ganger de neste dagene men så 5 dager seinere etter en dag eller to uten sex bestemte prinsen seg for å komme til verden. Så jeg vet ikke helt hehe ;)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Akkurat det der med hva som starter fødselen vet jeg ikke om jeg "tror" på. Altså, at man gikk i trapper hele dagen før fødsel, trenger ikke bety at det var det som startet det. Ingen vet om den hadde startet selv om man hadde ligget på sofaen hele dagen, hehe.
Så jeg tar alt med en klype salt :)

Her har ikke noe hjulpet! Blitt igangsatt begge gangene :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp