Kjerringråd

Ruska

Flørter med forumet
Vi er jo flere igjen som ikke har født her, og jeg regner ikke med at jeg er den eneste som er utålmodig - til tross for at jeg har to uker igjen!

Så... Hvilke kjerringråd har dere prøvd - om noen?
Og dere som har født - prøvde dere noen? I såfall hvilke? Og startet det noen fødsel? ;)

Her har jeg faktisk fått lit energi de siste to dagene, så jeg har hatt storrengjøring de siste par dagene, og gått turer. Nedpress til de grader, og noen kraftige kynnere i kveld (som desverre roet seg igjen).

Nja...

1. Holder meg så mye i aktivitet som mulig... 
2. Humpete kjøretur
2. Samleie
3. Modningsakupunktur

=  ingen resultater så langt....  4 dager på overtid.

Ja, det er vel de samme kjerringrådene jeg har hørt.

Også sterk mat, samt vask av vindu ;p

Men jeg har også lest at man ikke skal stresse når en driver med disse huslige syslene, fordi stresshormoner gjør at modning av livmorhalsen går langsommere... Så det er viktig å slappe av også ;p

Jeg har:
- vært i skogen og gått timelange turer i ulent terreng
- Gått trapper/bakker
- Fått modningsakupunktur
- Spist sterk mat
- Spist kanel
- sittet på huk
- stimulert brystvorter
- fått massasje på spesifikke riefremkallende punkter
- hatt sex

...men her sitter jeg likevel 14 dager over termin og venter!

aiaiai - lite trappevask og sex her!
Viste seg at pasta med chili og hvitløk var et kjerringråd. Hadde det (tilfeldigvis) til middag uten noen resultater. Alle mine forsøk på huslige syssler resulterer kun i vondt bekken.

Noen som opplever at det faktisk funker?

Ikke videre oppløftende lesing det her ;-)

De kjerringrådene er vel mer til tidsfordriv enn til nytte :P

jeg har prøvd å gå i trapper og gjøre husarbeid. sitter her fremdeles uten baby i armene. men til gjenngjeld er huset strøkent:D så noe positivt kom det ut av det alikavell:P

For to år siden to jeg med en venninne som var i uke 40 på en lang gå tur. Vi gikk i vell tre timer på grusvei. Var midt på dagen. Den natten startet fødselen hennes med rier og ungen var ute etter fire timer. Har prøvd det samme med en annen venninne ettter det hun fødte og innen døgnet etter på. Vi gikk ikke fort,, vi gikk å pratet og slappet av.

MammatilAsk skrev:
For to år siden to jeg med en venninne som var i uke 40 på en lang gå tur. Vi gikk i vell tre timer på grusvei. Var midt på dagen. Den natten startet fødselen hennes med rier og ungen var ute etter fire timer. Har prøvd det samme med en annen venninne ettter det hun fødte og innen døgnet etter på. Vi gikk ikke fort,, vi gikk å pratet og slappet av.

Sånt er gøy å lese - får litt driv til å fortsette å prøve kjerringrådene, hehe :-)

Får håpe gullene våre finner ut at de begynner å bli klare etterhvert da :) Jeg har fortsatt tolv dager igjen til termin, men er fortsatt fryktelig utålmodig ;)

Husk å ikke gå så du blir sliten. Bare rolig og avslappet. Ta med mannen eller en vennine. Klarer du å prate mens du går er det bra tempo. Er jo verdt å prøve.

Ja, verdt å prøve :)
Er jo uansett bare fint å holde seg litt i gang fram til fødselen :)

I dag er det så dårlig vær her, at noen lang tur frister ikke akkurat nå, hehe. Men hunden må jo ut uansett, så blir da litt gåing ;)

Måtte inn å lese gjennom tråden for å bli få nye impulser på kjerringrådene. Nå begynner jeg å bli klar (les: utålmodig).   ;)

Så i dag er det ut på tur.

Back
Topp