kjerringråd

thrane

Flørter med forumet
Begynner å tenke på å kanskje prøve ut litt forskjellige kjerringråd for å få fart på sakene :-) noen som har noen forslag og har prøvd ut tidligere ? Er kanskje litt pinglete, men har sett noen som virker litt skumle :-p

Lykke til med kjerringråd;) gidder ikke sånt her hjelper jo ikke.. eneste som er bevist at hjelper er sex meeeen da må man være moden..Jeg føler meg som en vandrende elefant så nada sex her

Kommer ikke til å prøve ut noe denne gangen, forrige gang prøvde jeg ut ALT, ingenting fungerte, og jeg angret i ettertid på at jeg ikke hadde brukt den tida til å slappe av og stresse ned...

Men, kanel, fødepizza, sex og trappegåing er populære råd.

Det eneste kjerringrådet som er bevist at virker er jo sex, fordi sædcellene inneholder noe av det samme som det de bruker til å sette i gang fødsler med på sykehuset. Men man må jo som nevnt over her, være moden for at det skal virke. Andre kjerringråd tar jeg med en klype salt, og tror vel mest at det er tilfeldigheter der :-) Bruker heller tiden på å slappe av og prøve å hente meg litt inn før fødselen starter. Selv om jeg er lei, så vet jeg jo at babyen kommer når hun er klar for det :-)

I går kveld prøvde jeg en ts kanel...
Fytti H***** så sinnsykt nasty!!!!

Brakk meg nesten, så det prøver jeg nok ikke flere ganger 

* sladrer med moto2 & kluten *

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Har aldri prøvd så mange av de kjerringrådene, men har hatt kjempegod effekt av modningsakupunktur så det vil jeg absolutt annbefale!
Kommer ikke til å prøve noe enda for å få gang på ting, håper hun ikke kommer før etter 3 februar :)

kjerringråd som en trygt kan prøve om en liker det er jo:
kanel
sterk mat
fersk annanas
bringerbærblad te/ kaplser.
sex

men eg ville nok ikkje stressa med det nei :) men om en liker godt desse tingene er det jo bare å henge i :)

kjerringråd eg personlig ville holdt meg unna er:
løping i trapping
bæring av tunge ting
vindusvask.. slike ting medfører stortsett bare at en får masse maserier/kynnere og blir kjempesliten før fødselen. bedre å ta det med ro!
også generelt skeptisk til Klyster... siden det kan resultere i styrtfødsel..

Det er kanskje ikke kjerringråd, men hvis du har noen cm åpning så kan JM tøye i livmoråpningen (?). Ingen tvil om at det fungerte på meg!!!! Akupungtur kan hjelpe.

Jeg prøvde ALT av kjærringråd sist. Spiste masse kanel, gikk i trapper, pusset vinduer, vasket huset konstant, modningsakupunktur, sex, hoppet osv... Ingenting hjalp og jeg gikk 14 dager over termin. Så denne gangen skal jeg bare slappe av og ikke stresse med noenting sånn som de sier over her. Tror babyen kommer fortere da :)
Eneste som hjalp meg noe var modningsakupunktur. For når jeg først gikk i fødsel da var jeg veldig moden og hadde stor åpning :)

Jeg hadde sex på søndags kveld, lå i ro i ca 5 min etterpå før jeg gikk på do.. morningen etter gikk slimproppen ingen spor av blod i den da men jeg vet ikke om alle får det

Hegevn skrev:
Jeg hadde sex på søndags kveld, lå i ro i ca 5 min etterpå før jeg gikk på do.. morningen etter gikk slimproppen ingen spor av blod i den da men jeg vet ikke om alle får det

Da slimproppen gikk i forrige svangerskap, var det ikke anntydning til blod i slimproppen..
Spurte JM om det å hun sa at det var ikke alltid det var blod i den.. Jeg havna på føden samme natt, og fødte et døgn etter det... 

solsnuppa skrev:

Hegevn skrev:

Da slimproppen gikk i forrige svangerskap, var det ikke anntydning til blod i slimproppen..
Spurte JM om det å hun sa at det var ikke alltid det var blod i den.. Jeg havna på føden samme natt, og fødte et døgn etter det... 

Så spennende men tør ikke håpe helt enda

Føler ikke helt jeg tørr noe jeg :-P Slim proppen gikk i kveld, og nå har jeg rasa rundt her i noen timer med gubben for å få gjort en masse siste ting som bare MÅÅ være gjort før jeg drar på føden, og da er enda ikke fødebaggen eller babysenga malt :-P

Så tror ikke egentlig jeg er tøff nok til å prøve ut noe som helst jeg :-P Og kanel smaker jo så fælt, så det hæres jeg ikke, og sterk mat missliker jeg i utgangspunktet :-P Litt husvask å sånt blir det jo uansett, men bekkenløsninga gjør at jeg ikke har så kjempe lyst å slite meg ut på det heller :-P

Tror jeg skal slappe av helt fram til termin, og så får jeg heller se om jeg får litt mot når vi eventuelt begynner å gå over tiden :-P

Så på unge mødre her for en del dager siden, og da hoppet hun eine med hoppetau som visst nok skulle være et kjerringsråd

Er det jeg som har missforstått eller er det å hoppe farlig fordi babyen kan få navlesnoren rundt halsen?

Back
Topp