Kjerringråd siste pp?

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Noen som benyttet seg av kjerringråd i den pp’en som førte til positiv test, og som dermed kanskje kan ha utgjort forskjellen?

Selv drakk jeg grapefrukt-juice før el, og tenker at det gjorde susen :cool: På til sammen 11 pp’er har jeg blitt gravid tre ganger, og alle tre gangene klaffet det den pp’en jeg drakk juice før el :P Muligens tilfeldig, men det hadde definitivt en effekt på el-slimet!

Denne el var det første gang jeg virkelig merket El-slimet. Men vi gjorde ingenting spesielt. Vi rakk så vidt å ha sex en gang, eggløsning kom nemlig 4 dager for tidlig :hilarious:

Masse masse sex hver dag rundt fertile vinduet. :D Jeg har hatt sex hver gang jeg har blitt gravid, så tror det funker :D

I løpet av 10 PP'ar har me to gongar hatt sex kvar dag rundt el, kun dei to gongane det har klaffa:joyful:

Ikke kjærringråd kanskje - men både mannen og jeg tok myo-inositol og q10 i et par måneder før det satt nå

Har gjort masse kjerringråd iløpet av 20+ PP’er, har ikke utgjort noen forskjell :) eneste vi gjorde denne gangen var å ha sex hver dag før og etter el, kontra annenhver dag :)

Spiste fersk ananas mellom EL og IKM, og hadde samleie hver dag rundt da jeg mente EL var i stedet for annenhver :happy:

Drakk grapefruktjuice og lå med rumpa høyt en liten stund etter samleie. Fikk også kjempemasse EL-slim som jeg ikke bruker å få. Drakk også en del rooibos-te og tok maca :angelic:

Drakk grapefruktjuice og lå med rumpa høyt en liten stund etter samleie. Fikk også kjempemasse EL-slim som jeg ikke bruker å få. Drakk også en del rooibos-te og tok maca :angelic:
Lå med rumpa høyt jeg også kom jeg på nå :angelic:

Første pp’n gikk det med en gang, da hadde vi sex 1 gang den mnd og det var på dagen eggløsning var, og hadde rumpa høyt etterpå. (Endte i MA)
Så i pp 15, nå i desember hadde vi kun sex på eggløsningsdagen og rumpa høyt :dance008
Kan vel også legge til at jeg hadde gitt opp og trodde vi skulle starte ivf i februar :smiley-bounce022

Bidronningsgele fra mens til el :playful: sikkert helt tilfeldig!

Back
Topp