Kjerringråd og kjønn

Har Hyperemesis så da blir det vell Jente?

Gubben er overbevist om at det blir jente alle førstefødte på hans side og min side er jenter, men vi får se jeg har litt troa på jente selv, men ikke like overbevist.

Det sies at hvis man tar to t-skjeler med bakepulver i et glass og har urin oppi, dersom det skummer blir det gutt, dersom det ikke skummer blir det jente

For meg skummet det nesten over :hilarious:

Det sies at hvis man tar to t-skjeler med bakepulver i et glass og har urin oppi, dersom det skummer blir det gutt, dersom det ikke skummer blir det jente

For meg skummet det nesten over :hilarious:
Omg det der må jeg nesten prøve :laughing001

Fortell koss det går haha
Søsteren min har veldig lyst til å prøve alle disse kjerringrådene, inkl. de som involverer urin, så vi får vel gjøre dem snart, så skal jeg skrive ned resultatene :hilarious: Skal på TUL på tirsdag (12+3), men tviler på at vi får vite da

Jeg bonger ut på alle jentetegnene, men har en gutt i magen. Så kjerringråd «stoler» jeg ikke på mer :playful:

154 bpm på TUL i dag, så det betyr vel jente :hilarious:

Her stemmer de fleste kjerringråd /myter med kjønn. Vi venter ei jente :
- lagt på meg på mage,rompe,lår (ikke i kg,men klærne strammer)
- kviser (tar mors skjønnhet)
-Halsbrann
-kvalme/oppkast
- far legger ikke på seg
- større pupper
- mormor farger håret
- viser hendene med håndflaten opp
- svimmel og blodtrykksfall (ikke kjerringråd med de jeg vet om som har hatt det hr fått jenter, inkl meg i forrige svangerskap)
- Drømt 2 ganger at jeg har fått jente (dette har jeg lest og kan bety gutt)
- vil sove på høyre side
- foretrekker søtt og frukt
- myke hender

Vi gjorde endelig en del av disse, i siste liten! Hadde OUL i dag og fikk vite jente med ganske stor sikkerhet! Fortalte familien etter vi gjorde disse. Min mor reagerte negativt hver gang gutt ble krysset av, og da vi sa det var jente skrek hun så høyt av jubel at jeg tok noen skritt bort :smiley-ashamed004 Greit hvis man heller vil ha ett kjønn, men det var da litt voldsomt syns jeg
20221103_144642.jpg

Back
Topp