Kjerringråd og andre tips ;)

SallySue

Forelsket i forumet
Nå begynner det å nærme seg termin for noen, andre må vente litt lenger :)
Er det noen som gjør noe aktivt for å sette igang modning eller evt fremskynde saker og ting?

Her har jeg nettopp hatt ekstra mye kanel på grøten idag, litt for mye faktisk for det smakte helt J... :D

Eneste som har en dokumentert virkning er vel sex, sex, sex :D
Visstnok skal 3 runder i høyet (hvor livmormunnen får "bade" i sæd) tilsvare 1 modningspille :p

Vurderer å få sambo til å høvle over meg nå :p

Vurderer å få sambo til å høvle over meg nå :p
Signerer... Bare synd vi hadde ei runde på lørdag hvor det ikke FANTES behagelig i det hele tatt!:p Ting er ikke på stell der nede når det gjelder det punktet der tror jeg..:p Det ga også bare kynnere hele dagen og thats it ...-.-

Da jeg oppfordra til sex tredje kvelden på rad her sa mannen: nei, nå føler jeg meg bare brukt her! Hahaha :)
Han klager ikke da for å si det sånn, men enig med deg, ting er ikke helt "riktig" der nede så er ikke akkurat lange øktene han får...

Signerer... Bare synd vi hadde ei runde på lørdag hvor det ikke FANTES behagelig i det hele tatt!:p Ting er ikke på stell der nede når det gjelder det punktet der tror jeg..:p Det ga også bare kynnere hele dagen og thats it ...-.-
Føles som dåsa skal sprenges her, kanke drømme om at sex kommer til å være behagelig :p

Føles som dåsa skal sprenges her, kanke drømme om at sex kommer til å være behagelig :p
Æsj.. Men er nesten så man ofrer underlivet snart altså..! Bare det hadde vært garanti for at det funka da...

Æsj.. Men er nesten så man ofrer underlivet snart altså..! Bare det hadde vært garanti for at det funka da...
Skal uansett gjennom verre ting i midten av juni :p

Han får gjøre jobben selv og skynde seg inn rett før :p

Han får gjøre jobben selv og skynde seg inn rett før :p
HA HA HA :D har vurdert å bare be om bidraget i en kopp og sprute inn med en liten sprøyte eller noe :p

Haha, spør hvor populært det hadde blitt :)
Her er jeg så hoven nedentil at jeg vet ikke helt om han kommer frem en gang :p
Er det samme jeg tenker.

Modningsakupuktur idag, bringebær kapsler på onsdag, sex fra og med fredag, da begynner jeg også med humlete, noe som skal kunne hjelpe på å få igang fødsel har jeg lest ett sted ?

Her har vi sex hver kveld. Hoven og rar jeg også. Ikke akkurat behagelig.. Men, det skal jo bli mye verre enn dette :P dessuten er det godt å være inntil mannen på den måten.

Back
Topp