Kjerringråd mot hemoroider?

Hysj...

Glad i forumet
Beklager at jeg spammer forumet med dette ekle problemet mitt, men jeg må.

Er det noen som vet om et godt kjerringråd mot hemoroider? Jeg har så vondt! Jeg begynner nesten å gråte når jeg setter meg ned og det blir bare verre og verre. Føles ut som et stort sår. Jeg har ikke mulighet til å dra noen steder nå, men må få gjort noe fort

Dra på apoteket å kjøp krem. Jeg kan ikke huske hva den heter, men når jeg hadde det så fant de en på "bak rommet" som lå i kjøleskapet.
Har også prøve AC3comfort, men den funket ikke like godt som den andre.
Pris også mye fiber og drikk masse vann.
Og GOD BEDRING! Hemorider er helt j......! Man blir nesten GAL!

Hjelper det å sitte i grønnsåpebad ? Det hjalp meg veldig da jeg hadde fistler..

Kjøp alcos anal. Tror det er navnet. Det funka her. Fåes reseptfritt på apoteket

Av kjerringråd har jeg hørt at å smøre på honning skal hjelpe og minske . Du har kanskje smertestillende salve eller krem liggende? - Kan jo være verdt et forsøk.

Alcos anal er å anbefale ja. Fås i både krem og stikkpiller. Kremen funket ikke for min del :/ aloe vera gel... Og er de på innsiden kan du fryse en "stripe" med aloe gelen på litt plast, så blir den som en stikk pille :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Takk for råd :) Snakka med mannen min og han skal ringe legen sin i morgen og få resept på det han måtte bruke for en tid tilbake, både stikkpiller og krem. Det er på utsiden, men tør ikke ta sjansen på at det ikke er innvendig også.
Det har veska så ille idag at jeg er helt sår nesten frem til skjeden :-/

Takk for råd :) Snakka med mannen min og han skal ringe legen sin i morgen og få resept på det han måtte bruke for en tid tilbake, både stikkpiller og krem. Det er på utsiden, men tør ikke ta sjansen på at det ikke er innvendig også.
Det har veska så ille idag at jeg er helt sår nesten frem til skjeden :-/

Som mange fikk jeg noe etter fødsel, og jeg spurte lege hva jeg skulle gjøre. Hun sa operasjon kunne ordnes, hvis jeg var smertepåvirket. noe jeg ikke var, så fikk alcos a.

Har du snakket med lege om operasjon?

Har ikke snakket med lege om det i det hele tatt for den har vært der hele tiden, men de siste dagene har det vært helt vanvittig. Når jeg satte meg ned på jobben idag føltes det ut som jeg nettopp hadde født

Når du tørker deg etter å ha vært på do kan det være lurt å bruke våtserviett i stedet for papir. det er mykere og gjør ikke så vondt.

På meg funket ikke salver og stikkpiller. Måtte til legen og ble henvist til en ''rumpespesialist'' . Han fjernet det verste og jeg fikk et nytt liv:) gikk nemlig med intense smerter i maange mnder.

Du bør operere bort hvis du er så plaget. Opererer du de så kommer de ikke tilbake, men du kan sette strikk på de også men da er det sjangs for at de kommer igjen. Gubben min har nettopp operert seg, to ukers sykemeldig og en god del smerter, men det er nok verdt det. Bare sørg for at de tar alt, her klarte de bare å ta 1 av 3... Så han må tilbake, festlig! Om du opererer, sørg for å få ordentlig smertestillende av lege, ikke bare paracet og ibux, få også med deg en krem som heter Embla/Emla eller noe og ta masse vannbad! Han har hatt to uker med sterke smerter, men det var "bare" to uker i forhold til å ha det vondt i evigheter. Så få hjelp med lege og bli kvitt det en gang for alle:)

Jeg missunner deg virkelig ikke, jeg har sett hvordan mannen min har hatt det, har hatt veldig vondt av han!

Jeg fikk stikkpiller, legen sa at viss første kuren ikke funket måtte jeg ta en til, holder på med andre kur nå, merker ikke at jeg blir bedre. Det er jo så inn h***** vondt :(

Sørg for at du ikke har hard avføring i tillegg til å ta på hemoroidekrem, spis masse svisker og drikk vann:-)

Scheriproct stikkpiller og krem. Legg på is med klut mellom en stund når du ligger og hviler. Sørg for å ha myk avføring. Operere - tja. Dårlig erfaring, da de tar veldig lite av gangen og det er syyyyykt vondt etterpå - og må tas flere ganger. Og det gjør de ikke hvis det er kort tid siden fødsel eller du skal ha fler tror jeg...?
Dette er et innlegg fra 2013 :)

Back
Topp